fbpx

Εκπαίδευση για τη Διεθνή Πιστοποίηση Logistics ELA | Νοέμβριος 2024 – Φεβρουάριος 2025

Το σεμινάριο διοργανώνεται από την projectyou σε συνεργασία με την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Ημερομηνίες

23/11/24 – 10/02/25

Διεξαγωγή

LIVE e-learning

Διάρκεια

52-83 ώρες

Η projectyou, εγκεκριμένος Φορέας Εκπαίδευσης από το ΙLME για την Ελλάδα και την Κύπρο, για τη Διεθνή Πιστοποίηση στην Εφοδιαστική Αλυσίδα (Logistics) από το European Logistics Association (ELA), ανακοινώνει τον 19ο κύκλο Εκπαίδευσης και Προετοιμασίας για την Πιστοποίηση ELA. Ο 19ος κύκλος αρχίζει στις 23.11.24 και ολοκληρώνεται στις 10.02.25.

Για εγγραφές και πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 6977999254 και μέσω email στο info@projectyou.gr.

*Έχετε απορίες για το πρόγραμμα; Πατήστε το ακόλουθο κουμπί, για να δείτε αναλυτικά βίντεο από τους εκπαιδευτές του προγράμματος.

Προηγούμενοι 18 κύκλοι εκπαίδευσης

Στους προηγούμενους δεκαοχτώ κύκλους εκπαίδευσης και πιστοποίησης, συνολικά συμμετείχαν άνω των 180 στελεχών εκ των οποίων πάνω από το 90% εκπαιδεύτηκαν και προετοιμάστηκαν από τον εγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Φορέα Projectyou. Στα σεμινάρια συμμετείχαν στελέχη από τις εταιρείες 3M, ADDIDAS, ARCADIA CARGO, ARION TRANS, BRIGHT, CHICCO, DHL, ECOLAB, ELECTROCYCLE, ESTEE LAUDER, EXPEDITORS, FILIPS MORRIS, FOODLINK, FRIESLAND, GREENFOOD, GS GAS, HAIKALIS, ICAP-VODAFONE, KAYSIS, KRI-KRI, LAFARGE, LEROY MERLIN, LOGIKA, LOGIMED, LOGISTICS SOLUTIONS, MAKIOS, MANTIS, METRON LOGISTICS, NUNTIUS, PEPSI, PGS, PLAYMOBIL, REVOIL, SAMARAS, SARAKAKIS, SARMED, SELONDA, SKYSERV, SMART TRANS, SWISSPORT, TEKA, TRANSCOMBI, UNIVAR HELLAS LTD, URBAN GREEN, VENUS, VIANOX, VIOSY, XEROX, Y-LOGIMED, ΑΡΓΟΣ, ΓΕΥΣΙΝΟΥΣ, ΔΕΛΤΑ, ΔΗΜΟ ΠΕΛΛΑΣ, ΕΚΟL, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΛΛΑΡΙΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ, ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ, ΖΥΜΗ ΕΥΒΟΙΑΣ, ΙΔΡΥΜΑ ΩΝΑΣΗ, ΜΑΘΙΟΣ ΠΥΡΙΜΑΧΑ, ΜΑΣΟΥΤΗΣ, ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, ΟΛΠ, ΟΠΑΠ, ΤΕΙ ΘΗΒΑΣ, NEUROSOFT AE, ΕΝΑΡΞΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΠΕ και THRACE NONWOVENS & GEOSYNTHESIS ABEE, REAL TOBACCO S.A. & ΓΕΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ, ENTERSOFT S.A., PHARMATHEN S.A., FAMAR S.A., ΔΩΔΩΝΗ, ARIVIA, ITALY LINES, PTL ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕ, MEDOCHEMIE LTD, ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΕ, κα. (δείτε φωτογραφίες εδώ και Σχόλια συμμετεχόντων εδώ)

Φορέας Πιστοποίησης

Tις Εξετάσεις και την Πιστοποίηση για την Ελλάδα έχει αναλάβει το Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδος (ILME) που από το 2015 είναι το Ελληνικό Κέντρο Πιστοποίησης ΕLA (www.ilme.gr, www.elalog.eu).
– H πιστοποίηση αναγνωρίζεται από 30 χώρες της Ευρώπης και Παγκοσμίως που είναι μέλη του ΕLA.
– 8000 Logisticians έχουν πιστοποιηθεί κατά ELA από το 2000.

Φορέας Εκπαίδευσης

Η projectyou πιστοποιήθηκε ως Φορέας Εκπαίδευσης για τη Διεθνή Πιστοποίηση Logistics Professionals ELA, για να εκπαιδεύει και να προετοιμάζει τους υποψηφίους για την Πιστοποίηση.

ela-logo

Τι προσφέρει η Πιστοποίηση

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά τι προσφέρει η Πιστοποίηση

√ Ένα κοινό πρότυπο για ολοκληρωμένη και τυποποιημένη προσέγγιση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας σε όλα τα στάδια, συμπεριλαμβάνοντας προμηθευτές και πελάτες
√ Κοινή γλώσσα συνεννόησης των εμπλεκόμενων στην εφοδιαστική αλυσίδα
√ Ανεξάρτητη και Διεθνή αναγνώριση
√ Ευρύτητα προσέγγισης επιπλέον των κλασσικών θεμάτων, όπως παγκοσμιοποίηση, management, IT, cross-department relationships, collaboration, κλπ

Τα οφέλη για τους Εργοδότες και τα Στελέχη

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά τα οφέλη για εργοδότες και στελέχη

● Για ΣΤΕΛΕΧΗ:
√ Πιστοποιείτε την επαγγελματική σας επάρκεια
√ Αποκτάτε κοινή γλώσσα επικοινωνίας με την παγκόσμια αγορά των Logistics
√ Ενισχύετε το Βιογραφικό σας και τις επαγγελματικές σας προοπτικές
√ Ενδυναμώστε την επαγγελματική αυτοπεποίθησή σας, ειδικά όταν δεν έχετε σπουδές ή προϋπηρεσία σημαντική στα Logistics
√ Μαθαίνετε την αλληλεξάρτηση των επιχειρηματικών λειτουργιών και την συνολική βελτιστοποίηση τους

● Για ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ:
√ Tο προσωπικό σας αποκτά κοινή γνώση και γλώσσα διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας και εστίαση στην συνολική βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών λειτουργιών
√ Τυποποιείτε τον τρόπο λειτουργίας των Logistics σας, ανεξάρτητα από το εκάστοτε απασχολούμενο προσωπικό
√ Αποκτάτε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και καλύτερες πιθανότητες συνεργασιών με πελάτες και συνεργάτες από Ευρώπη και Ελλάδα
√ Ενδυναμώνετε και ενεργοποιείτε το προσωπικό σας για αυξημένη απόδοση

Απευθύνεται σε

Πατήστε εδώ για να δείτε σε ποιούς απευθύνεται το σεμινάριο

√ Supply chain Managers, Logistics Managers, Transportation Managers, Performance Managers, Procurement Managers
√ Στελέχη Αποθήκης, Δρομολόγησης, Supply and Demand Managers, Fleet Managers, Buyers
√ Στελέχη cross-functional departments
√ IT Logistics software developers, Consultants
√ Απόφοιτους όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης
√ Στελέχη Ιδιωτικού Τομέα, Δημοσίου και Αυτοδιοίκησης

Προσφέρονται 3 επίπεδα πιστοποίησης ανάλογα με την εμπειρία και τις γνώσεις:

  • ΕJLog: Operational / Junior level
  • ΕSLog: Managerial / Senior level
  • ΕMLog: Strategic / Master level

EMLog: Strategic / Master Level

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά το επίπεδο EMLog

Tο EMLog είναι το ανώτερο επίπεδο από τα πιστοποιητικά του ELA και προσφέρει στα στελέχη που έχουν αποκτήσει σημαντική εμπειρία στη Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, τη δυνατότητα πιστοποίησης σε επίπεδο Στρατηγικής Διαχείρισης, παρέχοντας την Πιστοποίηση European Master Logistician ή Πιστοποίηση EMLog. Η Πιστοποίηση EMLog βασίζεται στα πρότυπα ELAQF του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Logistics τα οποία αντιστοιχούν στο επίπεδο 7 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (EQF).

Για την Πιστοποίηση EMLog, η αξιολόγηση επικεντρώνεται στο σύνολο των προσόντων – γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων – και στην επάρκεια του υποψηφίου να διοικήσει έργα Supply Chain στρατηγικής σημασίας για οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό.  Συνεπώς η αξιολόγηση του ακαδημαϊκού και επαγγελματικού προφίλ του υποψηφίου είναι πρωταρχικής σημασίας. Η αξιολόγηση ολοκληρώνεται με την υποβολή της γραπτής αναφοράς, η οποία αξιολογείται ως έγγραφο και στη συνέχεια υποστηρίζεται με προφορική παρουσίαση του υποψηφίου.  Η γραπτή αναφορά αφορά ένα project που αναπτύχθηκε με την συμμετοχή του υποψηφίου την τελευταία πενταετία και έφερε αλλαγή στρατηγικής σημασίας στον οργανισμό.

Ο υποψήφιος παρακολουθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του επιπέδου ESLog και επιπλέον την θεματολογία του EMLog απολαμβάνοντας όλα τα πλεονεκτήματα της ομαδικής εκπαίδευσης. Επιπλέον, κατόπιν συνεννόησης μπορεί να λάβει υποστήριξη και mentoring για τη σύνταξη της γραπτής αναφοράς, καθώς και για τις απαιτήσεις της προφορικής παρουσίασης.

Πώς μπορεί κάποιος να προετοιμαστεί για την Πιστοποίηση

Πατήστε εδώ για να δείτε τι περιλαμβάνει η προετοιμασία

Όσοι ενδιαφέρονται για τις εξετάσεις πιστοποίησης, μπορούν να παρακολουθήσουν στη συνέχεια του προγράμματος εκπαίδευσης, το πρόγραμμα προετοιμασίας και simulation εξετάσεων που παρέχει ο Εγκεκριμένος από το ILME Εκπαιδευτικός Φορέας projectyou. Εμπιστευόμενοι την προετοιμασία σας στην projectyou, η οποία έχει εκπαιδεύσει και προετοιμάσει για την Πιστοποίηση το 90% των συμμετεχόντων, μειώνετε το χρόνο προετοιμασίας, εστιάζετε στα θέματα προτεραιότητας και αυξάνετε τις πιθανότητές σας για επιτυχή πιστοποίηση.

Παράλληλα με τα διαδικτυακά μαθήματα σύγχρονης εκπαίδευσης, η projectyou έχει αναπτύξει πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό ασύγχρονης εκπαίδευσης, με το οποίο οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να ενισχύσουν την εκπαίδευσή τους και την προετοιμασία τους για τις εξετάσεις πιστοποίησης.

Για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν την ασύγχρονη εκπαίδευση, πατήστε το κουμπί που ακολουθεί:

Πότε διεξάγεται το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Προετοιμασίας

Πατήστε εδώ για να δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα

Η projectyou οργανώνει πρόγραμμα εκπαίδευσης 2 φορές τον χρόνο. Ο 19ος Κύκλος ξεκινάει στις 23.11.24 σύμφωνα με το εξής πρόγραμμα:

 

Σάββατο 23.11.24 09:00 – 17:00 Business Principles
Τετάρτη
27.11.24 15:00 – 22:00 Project & Change Management
Δευτέρα 02.12.24 15:00 – 22:00 Process Management
Δευτέρα 09.12.24 15:00 – 22:00 Demand, Production & Distribution Planning*
Σάββατο 14.12.24 09:00 – 17:00 Warehousing*
Δευτέρα 16.12.24 15:00 – 22:00 Sourcing*
Τετάρτη 08.01.25 15:00 – 22:00 Customer Service*
Σάββατο 11.01.25 09:00 – 17:00 Transportation*
Σάββατο 18.01.25 09:00 – 17:00 Core Management Skills, Exam Simulation
Πέμπτη 30.01.25 18:00 – 22:00 Exam Simulation 2
θα ανακοινωθεί σύντομα Γραπτές εξετάσεις
Πέμπτη 10.02.25 18:00 – 22:00 Interview Simulation
θα ανακοινωθεί σύντομα Προφορικές Εξετάσεις

* Μαθήματα επιλογής (επιλέξτε δύο)

Αναλυτικότερα το πρόγραμμα για τα επίπεδα Junior/Operational και Senior/Managerial εδώ.

Οι εξετάσεις πιστοποίησης διενεργούνται online ανά 6μηνο, κάθε τέλος Ιανουαρίου και τέλος Ιουνίου.

Η εκπαίδευση-προετοιμασία διαρκεί 52 – 83 ώρες, ανάλογα με το επίπεδο του ενδιαφερόμενου και τον αριθμό των modules που επιλέγει. Πέρα από τα μαθήματα live e-learning, ακολουθεί προσωπική μελέτη των συμμετεχόντων. Το πρόγραμμα είναι ευέλικτο και προσαρμόζεται στις ανάγκες των ενδιαφερομένων που έχουν βεβαρημένο πρόγραμμα.

Ποιοι είναι οι Εκπαιδευτές

Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για τους εισηγητές

Η εκπαίδευση και προετοιμασία των υποψηφίων έχει αναληφθεί από:
√ Καταξιωμένα διευθυντικά Στελέχη εταιρειών με εμπειρία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα
√ Καθηγητές εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
√ Mέντορες επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης

Δείτε τα βιογραφικά εδώ.

Τι καλύπτει η Εκπαίδευση

Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα που καλύπτει η εκπαίδευση

Η εκπαίδευση καλύπτει ευρεία θεματολογία, ενδεικτικά:
Business Principles (Logistics economics, P&L, 4pl value, Benchmarking and performance management, NPV, budget control, business plan, pricing strategy, outsourcing strategies, performance scorecard, organization structure, etc)
Core Management Skills (Own and Team development, change management, communications, decision making, chairing meetings, team management, situational leadership, MBO, etc)
Process Management (Trade-offs, value-chain, demand variability, lean and agile supply chain, total SC costs, quality mgnt, Business test scenarios, Process reference models, value stream mapping, problem solving techniques, reverse logistics, KPIs, process improvement opportunities, options modelling, etc)
Project & Change Management (business case, project objectives, project plan, project tools, change management, governance structure, life-cycle cost, gate process, cost management, quality management, performance vs acceptance, etc)
Demand, Production, Planning & DRP (inventory replenishment models, stock ageing, products to orders allocation, ABC analysis, forecasting methods, “available to promise” concept, planning techniques, inventory optimization, collaborative forecasting, push/pull planning, safety stocks, vendor management inventory, risk management etc)
Warehousing (order picking strategies and methods, layout design, packing optimization, hazardous goods, service providers, safety procedures,WMS, etc)
Transportation (routing and scheduling, transport procurement process, transport cost elements, European transport legislation and policies, TMS, design a distribution network, etc)
Sourcing (procurement process, supply market analysis, purchasing approaches, supplier certification, supplier evaluation and selection criteria, negotiation strategies, supplier performance, KPIs, e-procurement, collaborative supplier relationships, etc)
Customer Service (KPIs, Customer Relation Management-CRM, multi-channel communication, customer service policy, etc.)

Ποιο είναι το Κόστος Εκπαίδευσης

Το κόστος εκπαίδευσης για μεμονωμένους υποψηφίους είναι:

  • Operational/Junior level: 600 – 900€
  • Managerial/Senior level: 900 – 1300€
  • Strategic/Master level: 1500€

Το ακριβές κόστος διαμορφώνεται εξατομικευμένα ανάλογα με την επιστημονική κατάρτιση, την επαγγελματική προϋπηρεσία, τις θέσεις εργασίας, κλπ, που καθορίζουν τις ανάγκες εκπαίδευσης και προετοιμασίας του ενδιαφερομένου.

  • Για ανέργους όπως και για ομαδικές / εταιρικές συμμετοχές θα υπάρχει ειδική συμφωνία.
  • Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί από το ΛΑΕΚ έως 100% (εφόσον δημοσιευτεί η εγκύκλιος). Η projectyou αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες.

Ποιο είναι το Κόστος Εξετάσεων

Για όσους θέλουν να προχωρήσουν στην Πιστοποίηση ELA, το κόστος εξετάσεων ανέρχεται σε 400€ για το EJLog, 470€ για το ESLog και 800€ για το EMLog. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.ilme.gr ή να επικοινωνήσετε μέσω email στο ilme-ecl@ilme.gr.

Επικοινωνία

Για διευκρινίσεις και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στα 6977999254, 6943819013 και μέσω email στο info@projectyou.gr.

Εγγραφή Σεμιναρίου

    Προεγγραφείτε στο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Προετοιμασίας για την Πιστοποίηση Supply Chain ELA

    Συμπληρώνοντας κάτωθι τα στοιχεία σας, δηλώνετε αρχικά το ενδιαφέρον σας για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο. Μετά την αξιολόγηση της επιστημονικής σας κατάρτισης και της επαγγελματικής σας εμπειρίας από τον Εκπαιδευτικό Φορέα, θα σας προταθεί πρόγραμμα κατά το δυνατόν προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις δυνατότητες σας, καθώς και το αντίστοιχο κόστος και τρόπος πληρωμής. Η εγγραφή σας θα κατοχυρωθεί με την προκαταβολή του οριζόμενου ποσού.

    A. Στοιχεία προγράμματος Κωδικός προγράμματος

    Εκπτωτικό κουπόνι (χωρίς κενά)
    Το ποσό προκαταβολής μετά την έκπτωση είναι: 325€
    Το ποσό προκαταβολής μετά την έκπτωση είναι: 468€

    Β. Σημειώστε τα στοιχεία σας
    Το όνομά σας *
    Tο επίθετό σας *
    Πόλη
    Τηλέφωνο
    Κινητό*
    E-mail*
    H ηλικία σας
    Πως ενημερωθήκατε για αυτό το σεμινάριο*
    Εάν επιλέξατε "Άλλο", συμπληρώστε προαιρετικά:

    Γ. Η επιστημονική σας κατάρτιση

    Είστε:

    Σημειώστε τους τίτλους των πτυχίων σας και έτος απόκτησης:

    Δ. Επαγγελματική προϋπηρεσία
    Η εταιρεία που απασχολείστε σήμερα:
    Πόσες συνολικά θέσεις Supply Chain απασχολεί η εταιρεία σας:
    Επάγγελμα*:
    Πόσα χρόνια έχετε συνολική προϋπηρεσία (σε όλες τις θέσεις εργασίας):
    Πόσα χρόνια έχετε συνολική προϋπηρεσία σε θέσεις Supply Chain:

    Ζ. Προεγγραφή

    Δηλώνω αρχικά το ενδιαφέρον μου να παρακολουθήσω το πρόγραμμα και αναμένω την πρόταση σας ως προς την διάρκεια και κόστος. Θα επιβεβαιώσω την εγγραφή μου με την προκαταβολή του οριζόμενου ποσού. Σημαντική Σημείωση: Συμφέρει τον υποψήφιο η εγγραφή του να γίνει όσο νωρίτερα είναι δυνατόν, ώστε να λάβει το εκπαιδευτικό υλικό ηλεκτρονικά και να αξιοποιήσει τον χρόνο μέχρι την έναρξη των μαθημάτων για την καλύτερη προετοιμασία του.

    Στοιχεία τιμολόγησης
    ΑπόδειξηΤιμολόγιο
    Διεύθυνση
    ΤΚ
    Πόλη
    Εταιρεία
    Αντικείμενο
    ΑΦΜ
    ΔΟΥ
    Διεύθυνση
    ΤΚ
    Πόλη
    Υπεύθυνος Επικοινωνίας
    Τηλέφωνο
    Email Αποστολής Τιμολογίου


    Τρόποι Πληρωμής

    Για τη δέσμευση της θέσης σας θα πρέπει να καταβληθεί προκαταβολή 50% του κόστους εκπαίδευσης. Η κατάθεση μπορεί να γίνει είτε μέσω του τραπεζικού μας λογαριασμού στην Alpha Bank IBAN GR7501 4018 8018 8002 3300 00131 (Δικαιούχος projectyou ltd), είτε με τη χρήση πιστωτικής κάρτας επιλέγοντας ένα από τα ακόλουθα πακέτα.

    Εκπαίδευση για τη Διεθνή Πιστοποίηση Logistics ELA σε συνεργασία με την TÜV Hellas (Operational)

    350.00Add to cart

    Εκπαίδευση για τη Διεθνή Πιστοποίηση Logistics ELA σε συνεργασία με την TÜV Hellas (Managerial)

    500.00Add to cart

    Εκπαίδευση για τη Διεθνή Πιστοποίηση Logistics ELA σε συνεργασία με την TÜV Hellas (Strategic)

    750.00Add to cart

    gtag('config', 'AW-728311533');

    Αγησίλαος Βερούτης

    agis-veroutis-298x300

    Founder & CEO, grammateia.gr

    Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός, Μεταπτυχικά Οικολογική βιομηχανική παραγωγή.
    MPhil Mech.E. – Cranfield Institute of Tech. UK, | BEng Mech.E. Stevens Institute of Tech.
    Έζησε & εργάστηκε 17 έτη στις ΗΠΑ ως Management Consultant σε πολυεθνικές & οργανισμούς
    - Προεδρικό Συμβούλιο για Αειφόρο Ανάπτυξη επί Πρ. Κλίντον
    - DOD, EPA, DOE (USA)
    - MOD (UK)
    - Visiting Lecturer για Sustainability σε Αμερικανικά πανεπιστήμια
    Επέστρεψε το '99 ως διευθύνων σύμβουλος για 5 χώρες σε Αμερικανική πολυεθνική. Από το 2003 επιχειρεί σε Internet Platforms, Telecommunications & Artificial Intelligence. Αρθρογραφεί στο capital.gr για επιχειρ/τα & τεχνολογία από το 2010.

    Αναστάσιος Τσικουράκης

    Tsikourakis_Snastasios

    Associate Manager, Dialectica

    Ο Αναστάσιος Ιάσων Τσικουράκης είναι Associate Manager στη Dialectica και είναι απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι πιστοποιημένος από το International Project Management Association κατά IPMA-D. Τέλος, έχει κάνει ένα mini MBA από το New York College και παρακολουθεί εκπαίδευση από το Leadership Academy.

    Γιάννης Αγγελάκης

    photo aggelakis

    Founder, Engage Media

     Γιάννης Αγγελάκης - Ιδρυτής της Engage Media και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, τεχνητής νοημοσύνης, ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και για δεκαετίες δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε σημαντικές εταιρίες όπως Forthnet, και Καθημερινή ενώ παράλληλα  κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής Data Consulting.

    Βασίλης Σιγάλας

    vasilis-sigalas

    Μηχανολόγος – Μηχανικός, Πιστοποιημένος Logistics Manager στο ELA, Warehouse & Transport manager KORE SA, Logistics operation consultant, Α. Μέλος του ΔΣ στο ILME, Εισηγητής σεμιναρίων Warehousing και Transportation.

    Αργυρώ Μπούρμπουλα

    argyro-bourboula

    Η Αργυρώ είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ.
    Μιλάει σε υψηλό επίπεδο την αγγλική γλώσσα και γνωρίζει σε καλό επίπεδο τη γαλλική.
    Έχει συμμετάσχει και βραβευτεί σε προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές και φοιτητές.
    Στην projectyou έχει αναλάβει τη θέση του Project Manager.
    Κατέχει πιστοποίηση στο πιάνο και την αρμονία.
    Διδάσκει εθελοντικά μαθητές της δευτεροβάθμιας.
    Στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο.

    Εύη Προκόπη

    EvipRo

    Managing Director της Skema Projects

    Η Δρ. Εύη Προκόπη έχει ζήσει σε 6 χώρες και έχει συνεργαστεί με ανθρώπους από 58 χώρες. Έχει πολυετή εμπειρία στο recruitment, την εκπαίδευση, το coaching, την ηγεσία και τη διαχείριση ομάδων σε εταιρείες Fortune 100 και start-ups.
    Η Εύη έχει γράψει δύο βιβλία, είναι συχνά προσκεκλημένη σε διεθνή συνέδρια ως ομιλήτρια ενώ είναι η νεότερη Ελληνίδα που μίλησε ποτέ στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Project Management Institute. Είναι η μόνη Ελληνίδα που έχει μπει στη λίστα των World’s Top 100 HR Influencers 2020, έχει τιμηθεί με το βραβείο Best Leadership 2021 και 2022 και με το βραβείο Best Management Consulting 2023 από το περιοδικό CEO Today. Επίσης, θεωρείται μία από τους 41 Future of Work Experts παγκοσμίως.
    Ως πιστοποιημένη Coach, Μέντορας στο Women in Tech και Managing Director της Skema Projects, της καλύτερης εταιρείας εκπαιδεύσεων σε Soft Skills, σύμφωνα με το περιοδικό Corporate Vision, θέλει να ενδυναμώνει τους ανθρώπους ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

    Κατερίνα Θεοφανίδου

    katerina_500x399_grayscale

    Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι πτυχιούχος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Ενέργειας και Προστασία Περιβάλλοντος από το ΕΜΠ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

    Μετά από μια επιτυχημένη 10ετή πορεία σε πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρίες, όπως BP Hellas, Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, ΕΡΤ Α.Ε., Alpha Δορυφορική Τηλεόραση, DEKRA Akademie κ.ά., αλλά και ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, αποφασίζει το 2009 να ιδρύσει την πρώτη της επιχείρηση, την projectyou Συμβουλευτική Οργανωτική ΕΠΕ με αντικείμενο την εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην οποία είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια. www.projectyou.gr

    Από το 2011, με μια ομάδα έμπιστων συνεργατών, ιδρύει τρία start-ups: metagora.gr, agorathermansis.gr, 3S4S Εφαρμογές ΕΠΕ.

    Η projectyou βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας με το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην κατηγορία Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας για την προσφορά της με τη διενέργεια δωρεάν Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας σε επίδοξους επιχειρηματίες. http://www.aristia-sde.gr/

    Η Κατερίνα είναι Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων και Μέντωρ νέων επιχειρηματιών. Έχει συμβουλέψει πάνω από 1.200 επίδοξους και νέους επιχειρηματίες σε σεμινάρια, εργαστήρια και προσωπικές συναντήσεις συμβουλευτικής (mentoring).

    Συνολικά έχει οργανώσει πάνω από 16 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας και Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αλλά και 30 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους από το Φεβρουάριο του 2012 έως σήμερα με αιτήσεις συμμετοχής που συνολικά ξεπερνούν τις 2.000! Σε αυτά τα εργαστήρια συμμετείχε ως εισηγήτρια και μέντορας υποστηρίζοντας επιχειρηματικές ομάδες που κέρδισαν βραβείο ή πολύ καλή θέση στη βαθμολογία.

    Έχει συνεργαστεί με τα ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πελοποννήσου για την οργάνωση Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας στους φοιτητές των ΤΕΙ, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φοιτητές. Το 2014 συνεργάστηκε εκ νέου με το ΤΕΙ Πελοποννήσου για την καθοδήγηση (mentoring) 60 φοιτητών για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων.

    Υπήρξε επίσης μέντορας στο διαγωνισμό StartingUP που διοργάνωσε το ΚΕΠΝΕΤ το Νοέμβριο του 2012, με την ομάδα της να κερδίζει το ένα από τα τρία βραβεία της διοργάνωσης.

    Η Κατερίνα είναι πιστοποιημένη Project Management Associate IPMA–D (International Project Management Association) από το 2008 έως σήμερα, με εμπειρία τόσο στη διαχείριση έργων όσο και στην εκπαίδευση project management που οδηγεί και στην πιστοποίηση σύμφωνα με το IPMA. Διδάσκει Project Management και Microsoft Project σε ανοικτά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.

    Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης από τον ΕΟΠΠΕΠ και από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK e.V.).

    Η Κατερίνα είναι Πρόεδρος του International Project Management Association IPMA Greece - Ελληνικό Δίκτυο Διαχειριστών Έργων, καθώς και Γενική Γραμματέας του ILME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας).

    Κώστας Θεοφανίδης

    Photo KThsq_g

    Σπούδασε Μηχ/γος Ηλ/γος στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης και τελείωσε MSc στη Βιομηχανική Διοίκηση στο Brunel University στο Λονδίνο. Εργάστηκε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις (Operations, Sales, Projects, Logistics, Transportation, Engineering) στις εταιρείες Mobil, BP, Bovis Lend Lease, ΕΛΠΕ). Ηγήθηκε στις Βρυξέλλες (1997-8) σε πανευρωπαϊκό project της ΒΡ για τον ανασχεδιασμό των Logistics και Μεταφορών. Από το 2012 δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Εισηγητής Σεμιναρίων, Σύμβουλος καριέρας και Μέντωρ.

    Διετέλεσε Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΠΣΣΑΜΕΕ), εκπρόσωπος του ΤΕΕ στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), μέλος του ΔΣ της Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων (ΕΔΔΕ), μέλος του ILME, EEl, EBY.

    Είναι εκπαιδευτής Project Management, πιστοποιημένος στο ΙPΜΑ-D. Είναι επίσης εισηγητής σε σεμινάρια Ηγεσίας, Management, Συμπεριφορών, Παρακίνησης, Λήψης αποφάσεων, Διαχείρισης ακινήτων, Καινοτομικής Σκέψης, Επιχειρηματικότητας, κλπ.

    Συνιδρυτής της projectyou, metagora.gr, Agorathermansis.gr, 3s4s.gr, innovation-community.gr, ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ΣΥΝΔΡΩ.

    Εκπαιδευτής και Μέντωρ για νέους επιχειρηματίες- startups.

    Αρθρογραφεί σε περιοδικά Logistics.

    Λυκούργος Μανωλιάδης

    rpt

    Deputy General Manager, DIAKINISIS

    Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Logistics από του Πανεπιστημίου Πειραιά και απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Για σχεδόν 13 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των φαρμακευτικών και καταναλωτικών Logistics αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης όπως του Υπεύθυνου Κέντρου Διανομής και Διεύθυνση Κέντρου Διανομής και Ανασυσκευασίας. Τον Μάιο του 2017 μετακινήθηκε στην εταιρεία ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνοντας τη θέση Pharmaceutical Business Director ενώ από τον Ιούλιο του 2018 κατέχει τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή. Δηλώνει ευτυχής που ασχολείται με την επιστήμη των Logistics και παραμένει διψασμένος για βελτιώσεις και θαυμαστής των νέων τεχνολογιών.

    Γεώργιος Μαλινδρέτος

    malindretos-cv

    Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο

    O Γεώργιος Μαλινδρέτος είναι Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο καθώς επίσης και Aναπληρωτής Καθηγητής, στο Τμήμα Οικονομίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης, με γνωστικό αντικείμενο τα Logistics-Δίκτυα Διανομών (Marketing). Κατέχει πτυχίο από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΕMΠ (Συγκοινωνιολόγος), ΜSc in Logistics and Transportation στο Πανεπιστήμιο του Cranfield, UK και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με αντικείμενο τον Ανασχεδιασμό των Επιχειρηματικών Διαδικασιών σε περιβάλλον Logistics. Έχει περισσότερα από 18 έτη διδακτική εμπειρία σε Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Χώρας (Χαροκόπειο, Ανοικτό Παν/μιο, Γεωπονικό, ΤΕΙ Αθήνας,κτλ), καθώς και στο Odessa National Maritime University στο πλαίσιο ευρωπαικού προγράμματος για τη εισαγωγή των Logistics στο Πανεπιστήμιο της Οδησσού (σημειώσεις του μεταφρασμένες στα ρωσικά διδάσκονται στο Παν/μιο). Έχει συμμετοχή σε διάφορα εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, διεθνή συνέδρια, ενώ κατέχει πολλές δημοσιεύσεις επιστημονικών άρθρων (έχει μάλιστα βραβευτεί σε Παγκόσμιο Συνέδριο στην Σλοβενία (MIC), με τον τίτλο του ‘best paper’ το 2011). Πρόσφατα εκδόθηκε υπό την επιστημονική επιμέλεια του το βιβλίο ‘Markets, Business and Sustainability’ (Bentham Publishers, UK) με συγγραφείς διακεκριμένους επιστήμονες από όλο τον κόσμο, καθώς και ηλεκτρονικό Βιβλίο του σχετικά με την Εφοδιαστική Αλυσίδα και Εξυπηρέτηση Πελατών (https://repository.kallipos.gr/handle/11419/5391). Έχει διδάξει πάνω από 200 ώρες σε προγράμματα κατάρτισης στελεχών επιχειρήσεων σε θέματα σχετικά με τα Δίκτυα Διανομής, Μarketing και Logistics, ενώ στο παρελθόν έχει αποτελέσει σύμβουλος, υπεύθυνος ή μέλος ομάδας έργου, με σκοπό την εφαρμογή των Logistics/Marketing σε ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.

    Βιολέτα Σαλαμπάση

    salampasi

    Dynamic Logistics Director and Accounting Assistant with 7+ years of experience helping organizations reach their full potential. Bringing forth a motivated attitude and a variety of powerful skills. Adept in various social media platforms and office technology programs. Committed to utilizing my skills to further the mission of a company. Adept in general accounting and finance transactions. Dedicated to identifying customer needs and delivering effective solutions to all problems. Excellent time management skills combined with superior knowledge of the customer service industry. Bilingual, hardworking, and ready to join my next team. Adept at making key decisions and working with other professionals to achieve goals and solve problems.

    Ρήγας Κουτρουμάνος

    Ρήγας Κουτρουμάνος

    Ο Ρήγας Κουτρουμάνος  γεννήθηκε στη Δήμητρα Αρκαδίας το 1953. Σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός και εργάσθηκε στη Μελετητική Εταιρεία ΤΑΛΩΣ ΑΕ και στην Κατασκευαστική  Εταιρεία ΕΛΚΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ.

    Από το 1983 μέχρι το 1995 εργάσθηκε στην Εταιρεία MOBIL OIL HELLAS AE σε διάφορες Διευθυντικές θέσεις σχετικές με τα Operations, όπως  Διευθυντής  Εγκατάστασης  Καυσίμων Ασπροπύργου, Διευθυντής Εργοστασίου Λιπαντικών Δραπετσώνας, Διευθυντής Επαρχιακών Εγκαταστάσεων Καυσίμων και Μεταφορών.

    Το 1993 εργάσθηκε για έξι μήνες στο Λονδίνο στην οργάνωση της MOBIL EUROPE στα Logistics  και αργότερα για δύο μήνες στη Ρώμη στην οργάνωση της MOBIL OIL TRADING.

    To 1995 μετακινήθηκε στην ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΕ  όπου  εργάσθηκε ως το 2015 σε διάφορες Διευθυντικές θέσεις. Από το 2009 κατείχε τη θέση του Central Logistics Manager  της  ΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ και ήταν υπεύθυνος για τις αποθήκες της εταιρείας εντός και εκτός εργοστασίων παραγωγής ζύθου, για το μεταφορικό της έργο στην Ελλάδα, για τις εξαγωγές προϊόντων, τον προγραμματισμό παραγωγής των εργοστασίων και για projects σε συνεργασία με το Supply Chain της Heineken B.V.

    Ήταν επίσης υπεύθυνος για την απρόσκοπτη μεταφορά προϊόντων της εταιρείας στα διάφορα venues κατά την περίοδο της τέλεσης των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004. Από το 2015 έως και σήμερα συνεργάζεται με τον Όμιλο FDL και συγκεκριμένα με την εταιρεία του Ομίλου Foodlink  ως Business Development Director και Sales Consultant.

    Ηλίας Κακοτρίχης

    Κακοτρίχης

    Ο Ηλίας Κακοτρίχης έχει 25 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, είναι απόφοιτος του τμήματος Χημικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ, με μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

    Είναι Διευθυντής Εξαγωγών και Λειτουργικού Προγραμματισμού στην εταιρεία ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ του ομίλου Holcim. Εργάζεται στην ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ από το 2005, ενώ από το 2011 έχει διευθυντικούς ρόλους στους τομείς των εξαγωγών, των logistics και των θαλάσσιων μεταφορών . Έχει διατελέσει Τεχνικός Διευθυντής και μέλος του ΔΣ της θυγατρικής εταιρείας ΑΝΕΗ.

    Έχει εργαστεί επίσης στην TOSOH Hellas, ΜΕΒΓΑΛ και άλλες εταιρίες όπου έχει αναλάβει ρόλους ευθύνης σε φάσμα δραστηριοτήτων όπως process optimization, environmental management, sales & technical support, R&D, project management.
    Είναι παντρεμένος και έχει 2 παιδιά.

    Ιωάννης Μπρας

    Ioannis bras photo white square

    Ο Ιωάννης Μπρας σπούδασε στο Ηνωμένο Βασίλειο με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στο Project Management και εμπειρία στην  διαχείριση ρίσκου στο κλείσιμο πυρηνικών αντιδραστήρων.

    Έχει εργασθεί στην ανάπτυξη ακινήτων, εμπορικών κέντρων και νέων επενδυτικών έργων, καθώς και στην παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών Project Management. Για έξι χρόνια ήταν επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. ως Πρόεδρος και  Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος στην Ένωση Λιμένων Ελλάδος. Έχει σημαντική εμπειρία  στον τομέα της ανάπτυξης προορισμών και καινοτόμων υπηρεσιών κρουαζιέρας με 22 βραβεία στο ενεργητικό του.

    Είναι σύμβουλος Υπουργών Τουρισμού για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη των Ευρωπαϊκών και των Ελληνικών πρωτοκόλλων για την επανέναρξη της κρουαζιέρας. Σήμερα βοηθά πάνω από 50 λιμάνια σε όλο τον κόσμο για την διαδικασίες επανεκκίνησης τους (Cruise ReStart) και την ανάπτυξη τους.

    Είναι ιδρυτής της Five Senses Consulting και εξειδικεύεται μεταξύ άλλων σε ανάπτυξη προορισμών, σε Digital Destination Marketing Projects αλλά και στην δημιουργία Υδατοδρομίων. Είναι επίσης ιδρυτικό μέλος του οργανισμού Cruise Professional Advisors Alliance (CPAA) και ομιλητής σε παγκόσμια συνέδρια και ημερίδες για τον τουρισμό και την κρουαζιέρα.

    Άννα Νάταρ

    image001

    Anna Natar is an experienced expert in Human Resources, Franchising and an accredited Workplace Mediator. Anna is a respected, reliable and highly communicative executive.

    She has a more than 35 years experience with multinational companies as HR / Training and Franchising Director while during the last 3 years she is offering her expertise to Greek and multinational, big and small-medium companies based on her general business exposure.

    Although she is a hands-on person, she is involved in strategic and decision-making projects as well.

    Αχιλλεάς Κοτρόζος

    1608380563299
    • Υπηρέτησε σε διεθνείς ηγετικές θέσεις σε μεγάλα αutomotive brands όπως Volvo, Mobil, BΡ, Castrol, στην Αγγλία και τη Ρωσία.
    • Τα τελευταία 5 χρόνια ζούσε στο Τορίνο, ως Global Brand Manager για την PETRONAS
    • Παράλληλα υποστήριζε σαν μέντορας και επενδυτής νεοφυείς επιχειρήσεις με το πρόγραμμα Torino Techstars Cities of the Future accelerator.
    • Είναι απόφοιτος του ΕΜΠ, ενώ παράλληλα έπαιζε και μπάσκετ στον ΑΟ ΣΠΟΡΤΙΓΚ.

    Νίκος Φόρος

    nikos_foros_photo

    Ο Νίκος ηγείται του τμήματος Employer Branding Solutions του kariera.gr, του μεγαλύτερου κόμβου για επαγγελματίες στην Ελλάδα. Πριν από την ένταξή του στο kariera.gr, έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτής Ανθρώπινου Δυναμικού στο τμήμα Learning & Development της Vodafone Greece και ως Εισηγητής/Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στον μεγαλύτερο πάροχο στην Ελλάδα, την Orientum Career Counsellors. Ο Νίκος είναι απόφοιτος της Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και πιστοποιημένος επαγγελματίας στον τομέα του Employer Branding. Τα τελευταία 3 χρόνια, μαζί με την ομάδα του έχουν αναπτύξει μία σουίτα υπηρεσιών με στόχο να εκπαιδεύσουν, να συμβουλεύσουν και να χτίσουν εξατομικευμένες λύσεις για τους Εργοδότες στην Ελλάδα σχετικά με τις στρατηγικές του Employer Branding τους.

    Αντωνία Φατσέα

    fatsea foto-min

    Η Αντωνία Φατσέα, ως Business Development & Operations Manager της VALUE, έχει επιδείξει αριστεία σε ρόλους που απαιτούν στρατηγική σκέψη, αναλυτική ικανότητα και αποτελεσματική επικοινωνία, καθιερώνοντας τον εαυτό της ως εξέχουσα προσωπικότητα στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η επάρκειά της στην ανάλυση, ενισχυμένη από το πτυχίο της στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά, της επιτρέπει να εντοπίζει και να εφαρμόζει αποτελεσματικές λύσεις, ενώ η συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης επιχειρήσεων οδηγεί στην επιδίωξη νέων εγχειρημάτων και συνεργασιών. Επιπλέον, υπηρετεί ως Διευθύντρια Έργων της ΕΕ στο Κυθηραϊκό Ίδρυμα Πολιτισμού & Ανάπτυξης, επιβλέποντας την εκτέλεση έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ με ακρίβεια και τήρηση των στόχων. Ως Leader στην IPMA Young Crew Greece, συμβάλλει στην ενίσχυση ενός δικτύου ανερχόμενων επαγγελματιών διαχείρισης έργων, διοργανώνοντας εκδηλώσεις και διαγωνισμούς που προάγουν τόσο τη δική της ανάπτυξη όσο και άλλων. Επιπλέον, είναι μέλος του ICC Women Hellas, υποστηρίζοντας πρωτοβουλίες για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, και ταυτόχρονα μέλος της Επιτροπής Ελέγχου της Ένωσης Ελλήνων Επενδυτών, αντανακλώντας τη δέσμευσή της για την προώθηση της ανάπτυξης και της αριστείας του κλάδου.

    Νικάνδρου Ειρήνη

    Nikandrou foto

    Η  Ειρήνη Νικάνδρου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).  Έχει  σημαντική  εμπειρία στην εκπαίδευση στον ακαδημαϊκό χώρο και τις επιχειρήσεις και σε διεθνή ερευνητικά έργα στο χώρο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε διεθνή ακαδημαϊκά συνέδρια και έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Παράλληλα με τις ακαδημαϊκές της δραστηριότητες αναλαμβάνει συμβουλευτικά έργα σε επιχειρήσεις σε θέματα κουλτούρας, και συστημάτων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού όπως σχεδιασμό μονοπατιών μάθησης και καριέρας, ανάπτυξης στελεχών, πλάνων διαδοχής κ.ά.

    Διονυσία Χριστοδουλάκη

    Capture

    Η Διονυσία Χριστοδουλάκη εργάζεται ως Senior Learning & Development Coordinator στο Heracles Group. Έχει δεκαετή εμπειρία στον κλάδο του Human Resources και σε εταιρείες όπως KSM Human Resources Hellas, GR. Sarantis κα. Την χαρακτηρίζουν οι ισχυρές διαπροσωπικές της ικανότητες, αλλά και η ακρίβειά της. Έχει μεταπτυχιακό στη Λογιστική και τα Χρηματοοικονομικά, με ειδίκευση τα Χρηματοοικονομικά.

    Αναστασία Χατζηχριστοφή

    Photo Chatzichristofi

    Operations Executive mailship 3PL (overseeing Onboarding, Customer service,  Claims Management & Finance)

    Η Αναστασία Χατζηχριστοφή ξεκίνησε την καριέρα της ως προγραμματίστρια, μετά την αποφοίτησή της από το Kingston University, και πήρε μέρος στην ελληνοποίηση της SAP το 2002, κατά τη διάρκεια της οποίας αποφάσισε να μεταπηδήσω από την πληροφορική στα logistics. Διαθέτει πάνω από 20 χρόνια προϋπηρεσίας στην εφοδιαστική αλυσίδα, εκ των οποίων τα 10 εξ αποστάσεως. Επίσης, έχει ολοκληρώσει το MBA της στη βιωσιμότητα και την πιστοποίηση Senior ELA.

    Δημήτρης Παπασωτηρίου

    PAPASOT 2024 EASE 02

    PAPASOTIRIOU DIMITRIS is: Business Consultant and certified trainer, shareholder in DIGICOM SYSTEMS S.A., For. Managing Director in Delatolas Group of Companies, co-founder of the ‘’beyond the BEST’’ and partner of consulting companies, For. President of Cyprus Logistics Association, For. Deputy President of Greek Health Emergency – Instant Aid Centre, strategic partner of consulting companies (300+ projects). He has been operating worldwide for more than 15 years (EMEA).

    Ράνια Χάλαρη

    chalari foto

    Η Ράνια Χάλαρη εργάζεται τα τελευταία δύο χρόνια ως HR & Payroll Manager στην εταιρεία Raben INTERTRANS SA. Έχει 9ετή εμπειρία στον κλάδο των μεταφορών και Logistics: Τα 7 έτη με ειδίκευση σε Finance και Payroll, και τα τελευταία 2 έτη με ειδίκευση σε Human Resources και Payroll.  Είναι απόφοιτη του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (HRM) του πανεπιστημίου Northampton. Την ενδιαφέρει η βελτίωση της εργασιακής εμπειρίας των εργαζομένων, με στόχο τη δέσμευση, την ευημερία, την προσέλκυση και τη διατήρηση των ταλέντων της εταιρείας.

    Γιώργος Βλατάκης

    Βλατάκης foto

    Ο Γιώργος Βλατάκης είναι (corporate treasury manager) εταιρικός διαχειριστής χρήματος με πλέον 30 χρόνια εμπειρίας στις παγκόσμιες αγορές και στην γηγενή αγορά. Θιασώτης στην έξυπνη, εφικτή εξεύρεση επιχειρηματικών κεφαλαίων. Διαθέτει την δεξιότητα στην μακρόχρονη διαμόρφωση και ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες, συνεργάτες, ανταγωνιστές, αποφασιστικός, διαχειριστής manager του ενός. Coaching & mentoring, out of the box thinker. Ανάληψη λύσης ενός προβλήματος, όταν ο προηγούμενος εξαντλεί τις δυνατότητες του.

    Κωνσταντίνος Λύγουρης

    Lygouris Photo

    Ο Κωνσταντίνος Λύγουρης είναι ένας έμπειρος Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης απόφοιτος του Πολυτεχνείου Κρήτης, με πάνω από 18 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στους τομείς των τροφίμων και ποτών και των καλλυντικών και είναι πιστοποιημένος κατά ESLog από το ELA. Ειδικεύεται στον σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, με ιδιαίτερη έμφαση στην παραγωγή, τον προγραμματισμό και τη διανομή. Πλέον κατέχει τη θέση του Head of Operations στην INNOVECO.

    Προηγουμένως, υπηρέτησε ως Supply Chain Manager στην Pharmasept SA, όπου ηγήθηκε της αύξησης της αποδοτικότητας του συστήματος ERP και της εφαρμογής των βέλτιστων πρακτικών logistics. Η καριέρα του περιλαμβάνει επίσης θέσεις κλειδιά σε εταιρείες όπως η Coca Cola 3E, όπου επέβλεπε τον προγραμματισμό παραγωγής, μεταφορών και την διαχείριση αποθεμάτων.

    Με ευρεία γνώση σε ERP συστήματα και εμπειρία στην απομακρυσμένη επίβλεψη και διοίκηση ομάδων, ο Κωνσταντίνος φέρνει μια ολιστική προσέγγιση στη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς  των επιχειρησιακών διαδικασιών.