fbpx

Κατερίνα Θεοφανίδου, projectyou: Η επιτυχία δεν έρχεται από τη μια μέρα στην άλλη

Κατερίνα Θεοφανίδου, projectyou: Η επιτυχία δεν έρχεται από τη μια μέρα στην άλλη

H Κατερίνα Θεοφανίδου, Managing Director της projectyou, Πρόεδρος του IPMA (International Project Management Association) Greece και Secretary General του ILME-Hellenic Institute for Logistics Management, μιλάει στο Women in Digital για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Με έμφαση στην ενδυνάμωση και την ανάπτυξη, αναλύει πώς η projectyou ενσωματώνει σύγχρονες πρακτικές και καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, προσφέροντας στους επαγγελματίες τα εργαλεία και την υποστήριξη που χρειάζονται για να επιτύχουν.

Επίσης, αναφέρεται στην σημασία της πιστοποίησης και της συνεχούς εκπαίδευσης, υπογραμμίζοντας τον καθοριστικό τους ρόλο στην επαγγελματική εξέλιξη και την ανταγωνιστικότητα στην αγορά εργασίας. Τέλος, παρουσιάζει τις στρατηγικές που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού περιβάλλοντος που προάγει την ισότητα και την ποικιλομορφία, ενισχύοντας τον ρόλο των γυναικών ως leaders στον επιχειρηματικό κόσμο.

Ποια είναι η φιλοσοφία και οι βασικές αξίες που καθοδηγούν την projectyou στην παροχή εκπαιδευτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών; Πώς αυτές οι αξίες αντικατοπτρίζονται στην καθημερινή λειτουργία της εταιρείας;

Η φιλοσοφία της projectyou επικεντρώνεται στην προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη μέσα από την ενδυνάμωση και την εκπαίδευση. Πιστεύουμε ότι ο καθένας έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί και να πετύχει τους στόχους του, αρκεί να διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία, τις γνώσεις και την καθοδήγηση. Αυτό αποτελεί και μια από τις βασικές αξίες της εταιρείας, όπου η ανάπτυξη και αυτοβελτίωση συμβάλλουν στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας και κατ’ επέκταση στην αξία που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Η εταιρεία ενσωματώνει σύγχρονες πρακτικές στην παροχή των υπηρεσιών της, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς, όπως με την εισαγωγή

νέων και καινοτόμων προγραμμάτων, το νεότερο εκ των οποίων είναι η Διεθνής Πιστοποίηση Green (Sustainable) Project Management GPM-b. Ακόμη, η συνεργασία με εξειδικευμένους επαγγελματίες, με πολύχρονη εμπειρία στην αγορά εργασίας, προσφέρει ένα επιπλέον εφόδιο κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς οι συμμετέχοντες μπορούν να επωφεληθούν από την εμπειρία και τη δικτύωση, που τους προσφέρεται. Μέσα από αυτές τις αξίες και πρακτικές, η projectyou δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου η προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη είναι εφικτή και προσιτή σε όλους.

Ποια είναι η σημασία της πιστοποίησης και της συνεχούς εκπαίδευσης; Πώς η projectyou ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη και ποια είναι τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στους συμμετέχοντες των σεμιναρίων της;

Η πιστοποίηση και η συνεχής εκπαίδευση έχουν καθοριστική σημασία στον σύγχρονο επαγγελματικό κόσμο, καθώς συμβάλλουν στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και στην αξιοποίηση νέων επαγγελματικών προοπτικών. Η projectyou ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη, προσφέροντας υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά προγράμματα και πιστοποιήσεις, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι πιστοποιήσεις προσφέρουν επίσημη αναγνώριση της επάρκειας (συνδυασμός γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων) ενισχύοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την επαγγελματική καταξίωση. Οι εργοδότες σήμερα αναζητούν πιστοποιημένους επαγγελματίες, διότι διασφαλίζουν ότι διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες. Επιπλέον, σε ένα περιβάλλον όπου η τεχνολογία και οι επιχειρηματικές πρακτικές αλλάζουν διαρκώς, είναι σημαντικό ο καθένας από εμάς να διατηρεί την ανταγωνιστικότητά του ως επαγγελματίας. Γι’ αυτό το σκοπό η projectyou προσφέρει συνεχή υποστήριξη και καθοδήγηση τόσο κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης όσο και μετά την ολοκλήρωσή της, ενισχύοντας τη δικτύωση και την επαγγελματική ανάπτυξη νεών και υφιστάμενων επαγγελματιών.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος της γυναικείας επιχειρηματικότητας στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο; Ποια είναι τα μεγαλύτερα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα και πώς μπορούμε να τα ξεπεράσουμε;

Οι γυναίκες επιχειρηματίες φέρνουν νέες προοπτικές, καινοτόμες ιδέες και διαφορετικές προσεγγίσεις στη διοίκηση επιχειρήσεων, συμβάλλοντας στην ποικιλομορφία και την ισότητα στην αγορά. Σήμερα βλέπουμε όλο και περισσότερες γυναίκες να κάνουν το επόμενο βήμα στην επαγγελματική τους καριέρα, ιδρύοντας νέες επιχειρήσεις και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας. Παρ’ όλα αυτά, τα εμπόδια δεν παύουν να υπάρχουν. Η περιορισμένη πρόσβαση σε χρηματοδότηση αλλά και τα κοινωνικά στερεότυπα αποτελούν συχνά τροχοπέδες στην πρόοδο των γυναικών ως ηγέτιδες στον εκάστοτε κλάδο. Για να ξεπεραστούν, όμως, αυτά τα εμπόδια χρειάζονται συντονισμένες δράσεις τόσο στο επίπεδο της χρηματοδότησης όσο και στον τομέα της εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης των γυναικών. Ένα ακόμη σημαντικό εφόδιο θα ήταν η ενίσχυση δυνατοτήτων δικτύωσης και μέντορινγκ για γυναίκες επιχειρηματίες, ώστε να έχουν πρόσβαση σε καθοδήγηση και υποστήριξη από έμπειρους επαγγελματίες. Με την άρση των εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες επιχειρηματίες και την ενδυνάμωσή τους μέσω κατάλληλων υποστηρικτικών μέτρων, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πιο δυναμικό και καινοτόμο επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα, καθώς το γυναικείο φύλο αποδεδειγμένα έχει διοικητικές ικανότητες, όραμα και ανεπτυγμένες ήπιες δεξιότητες (επικοινωνία, ενσυναίσθηση).

Πώς συμβάλλει η projectyou στην ενδυνάμωση και ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας; Υπάρχουν συγκεκριμένα προγράμματα ή πρωτοβουλίες που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας και που επικεντρώνονται στις γυναίκες επιχειρηματίες;

Μέσα από την παροχή εξειδικευμένης εκπαίδευσης, καθοδήγησης και δικτύωσης, η projectyou επιδιώκει να υποστηρίξει τόσο τις γυναίκες όσο και τους άνδρες να ξεπεράσουν οποιαδήποτε εμπόδια συναντούν στην εργασία τους και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους στον επιχειρηματικό κόσμο.

Γι’ αυτό το λόγο προσφέρει ευελιξία στη διεξαγωγή των προγραμμάτων, με απογευματινά και μαγνητοσκοπημένα μαθήματα που ανταποκρίνονται στο πιεσμένο πρόγραμμα των σύγχρονων επαγγελματιών. Ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση αποτελεί η εισαγωγή των ασύγχρονων μαθημάτων που δίνουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να παρακολουθούν το εκπαιδευτικό υλικό σε δικό τους τόπο και χρόνο. Αυτή η προσέγγιση εξασφαλίζει μεγαλύτερη προσβασιμότητα και ευκολία για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους με τον δικό τους ρυθμό.

Ως πρόεδρος του IPMA Greece και Γενική Γραμματέας του ILME – Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδος, ποιες είναι οι κύριες δραστηριότητες και οι στόχοι των οργανισμών αυτών; Πώς συμβάλλουν στην προώθηση της γυναικείας επιχειρηματικότητας και στην επαγγελματική ανάπτυξη των μελών τους;

Οι κύριες δραστηριότητες και οι στόχοι του IPMA Greece (International Project Management Association Greece) είναι προσανατολισμένοι στην προαγωγή της επαγγελματικής αριστείας, της εκπαίδευσης και της δικτύωσης στον τομέα της διαχείρισης έργων (project management).

Μέσα από την πιστοποίηση τεσσάρων επιπέδων IPMA, αλλά και από δράσεις εκπαιδευτικού χαρακτήρα, όπως δωρεάν webinars, συμβάλλει στην ενδυνάμωση του ρόλου του σύγχρονου project manager. To IPMA Greece αποτελεί το επίσημο μέλος του IPMA για την Ελλάδα. Αντίστοιχα και το Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδος – ILME, μέλος του European Logistics Association (ELA), στόχο έχει την ανάπτυξη του επαγγέλματος του Logistician και τη δικτύωση επαγγελματιών στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας και αυτό το επιτυγχάνει μέσω της πιστοποίησης ELA και ποικίλων δράσεων δικτύωσης.

Και οι δύο οργανισμοί αναγνωρίζουν τη σημασία της ενδυνάμωσης των γυναικών και στηρίζουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και αυτό θεωρώ ότι επιβεβαιώνεται από τη συμμετοχή γυναικών στα Διοικητικά Συμβούλια των φορέων αυτών. Αναφορικά με τα logistics, είναι ένας παραδοσιακά ανδροκρατούμενος χώρος. Παρ’ όλα αυτά πολλές δυναμικές γυναίκες είναι ήδη στον κλάδο και μάλιστα σε όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας.

Οι οργανισμοί αυτοί δεν περιορίζονται απλώς στην πιστοποίηση και ανάπτυξη των μελών τους, αλλά λειτουργούν ως φορείς ενδυνάμωσης και ανάπτυξης για επαγγελματίες κάθε φύλου.

Πώς διαχειρίζεστε την ισορροπία μεταξύ της προσωπικής και επαγγελματικής σας ζωής, δεδομένου του πολυσύνθετου ρόλου σας;

Η διαχείριση της ισορροπίας μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής είναι μια συνεχής πρόκληση, ειδικά όταν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις είναι πολλές και απαιτητικές. Η διοίκηση δύο εταιρειών, της projectyou και του Konakari Garden, η εθελοντική συνεισφορά σε δύο επιστημονικούς φορείς και βέβαια η οικογένεια καθιστούν αναγκαία την ύπαρξη προγράμματος, ώστε να μπορεί κανείς να ανταποκριθεί σε όλες τις πτυχές της ζωής. Θεωρώ πολύ σημαντικό ο καθένας από

εμάς να διαθέτει ένα υποστηρικτικό σύστημα γύρω του, στο οποίο μπορεί να στηριχθεί για να αντιμετωπίζει οποιαδήποτε πρόκληση και να μείνει προσηλωμένος στους στόχους του, προσωπικούς και επαγγελματικούς. Ακόμη, πιστεύω ότι η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι «κλειδιά» για

την επίτευξη αυτής της ισορροπίας. Δεν μπορούμε πάντα να προβλέψουμε τις ανατροπές που θα προκύψουν, αλλά μπορούμε να αναπτύξουμε την ικανότητα να τις αντιμετωπίζουμε με ηρεμία και αυτοπεποίθηση, έχοντας την υποστήριξη των ανθρώπων γύρω μας και την εμπιστοσύνη στις δικές μας δυνάμεις.

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο «μάθημα» που πήρατε από την επαγγελματική σας πορεία μέχρι σήμερα και πώς αυτό επηρέασε τις αποφάσεις και τη στρατηγική της projectyou;

Ένα από τα μεγαλύτερα μαθήματα που πήρα κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας είναι ότι η επιτυχία δεν έρχεται από τη μια μέρα στην άλλη. Χρειάζεται στρατηγική σκέψη, επιμονή και δέσμευση σε μακροπρόθεσμους στόχους. Η συνεργασία με μεγάλες εταιρείες και οργανισμούς μου δίδαξε τη σημασία της οικοδόμησης ισχυρών σχέσεων βασισμένων στην εμπιστοσύνη, την αμοιβαία κατανόηση και τη συνεχή προσφορά αξίας.

Επιπρόσθετα, η ανάγκη για συνεχή βελτίωση και προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς με οδήγησε να δώσω έμφαση στη διαρκή εκπαίδευση και στην υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών. Η projectyou επενδύει σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους εκπαίδευσης (διαδικτυακή εκπαίδευση από το 2012, ασύγχρονη εκπαίδευση από το 2022), προκειμένου να παραμένει πρωτοπόρος και να προσφέρει λύσεις που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών της. Η πολύχρονη εμπειρία μου στον κλάδο μου έχει ενσταλάξει την αξία του να βλέπεις τη «μεγάλη εικόνα» και να επενδύεις σε στρατηγικές που οδηγούν σε ανάπτυξη και επιτυχία, τόσο για την projectyou όσο και για τους πελάτες μας.

Ποιο είναι το όραμά σας για το μέλλον της projectyou και της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα; Ποιοι είναι οι μακροπρόθεσμοι στόχοι της εταιρείας και ποιες στρατηγικές θα υιοθετήσετε για να τους επιτύχετε;

Όραμα είναι η πραγματική ισοτιμία ανδρών και γυναικών στον επαγγελματικό στίβο, αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία. Αυτό σημαίνει ότι επιδιώκουμε έναν κόσμο όπου ο κάθε εργαζόμενος, ανεξαρτήτως φύλου, έχει ίσες ευκαιρίες να επιτύχει και να αναπτυχθεί επαγγελματικά, χωρίς τα εμπόδια των στερεοτύπων και των διακρίσεων.

Στην projectyou, πιστεύουμε ότι η εκπαίδευση, η ενδυνάμωση και η πρόσβαση σε ευκαιρίες είναι τα θεμέλια για την επίτευξη αυτού του οράματος. Οι μακροπρόθεσμοι στόχοι της εταιρείας είναι η ανάπτυξη νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και διαδικασιών, που θα καλύπτουν τις ανάγκες των στελεχών με έμφαση στις δεξιότητες που απαιτούνται για την επιτυχή επιχειρηματικότητα και την ηγεσία.

Για να επιτύχουμε τους στόχους μας, θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με εταιρείες, φορείς και οργανισμούς που προάγουν την ανάπτυξη και τη δικτύωση, αποτελώντας ένα ισχυρό εφόδιο για τους εκπαιδευόμενούς μας.



gtag('config', 'AW-728311533');

Αγησίλαος Βερούτης

agis-veroutis-298x300

Founder & CEO, grammateia.gr

Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός, Μεταπτυχικά Οικολογική βιομηχανική παραγωγή.
MPhil Mech.E. – Cranfield Institute of Tech. UK, | BEng Mech.E. Stevens Institute of Tech.
Έζησε & εργάστηκε 17 έτη στις ΗΠΑ ως Management Consultant σε πολυεθνικές & οργανισμούς
- Προεδρικό Συμβούλιο για Αειφόρο Ανάπτυξη επί Πρ. Κλίντον
- DOD, EPA, DOE (USA)
- MOD (UK)
- Visiting Lecturer για Sustainability σε Αμερικανικά πανεπιστήμια
Επέστρεψε το '99 ως διευθύνων σύμβουλος για 5 χώρες σε Αμερικανική πολυεθνική. Από το 2003 επιχειρεί σε Internet Platforms, Telecommunications & Artificial Intelligence. Αρθρογραφεί στο capital.gr για επιχειρ/τα & τεχνολογία από το 2010.

Αναστάσιος Τσικουράκης

Tsikourakis_Snastasios

Associate Manager, Dialectica

Ο Αναστάσιος Ιάσων Τσικουράκης είναι Associate Manager στη Dialectica και είναι απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι πιστοποιημένος από το International Project Management Association κατά IPMA-D. Τέλος, έχει κάνει ένα mini MBA από το New York College και παρακολουθεί εκπαίδευση από το Leadership Academy.

Γιάννης Αγγελάκης

photo aggelakis

Founder, Engage Media

 Γιάννης Αγγελάκης - Ιδρυτής της Engage Media και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, τεχνητής νοημοσύνης, ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και για δεκαετίες δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε σημαντικές εταιρίες όπως Forthnet, και Καθημερινή ενώ παράλληλα  κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής Data Consulting.

Βασίλης Σιγάλας

vasilis-sigalas

Μηχανολόγος – Μηχανικός, Πιστοποιημένος Logistics Manager στο ELA, Warehouse & Transport manager KORE SA, Logistics operation consultant, Α. Μέλος του ΔΣ στο ILME, Εισηγητής σεμιναρίων Warehousing και Transportation.

Αργυρώ Μπούρμπουλα

argyro-bourboula

Η Αργυρώ είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ.
Μιλάει σε υψηλό επίπεδο την αγγλική γλώσσα και γνωρίζει σε καλό επίπεδο τη γαλλική.
Έχει συμμετάσχει και βραβευτεί σε προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές και φοιτητές.
Στην projectyou έχει αναλάβει τη θέση του Project Manager.
Κατέχει πιστοποίηση στο πιάνο και την αρμονία.
Διδάσκει εθελοντικά μαθητές της δευτεροβάθμιας.
Στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο.

Εύη Προκόπη

EvipRo

Managing Director της Skema Projects

Η Δρ. Εύη Προκόπη έχει ζήσει σε 6 χώρες και έχει συνεργαστεί με ανθρώπους από 58 χώρες. Έχει πολυετή εμπειρία στο recruitment, την εκπαίδευση, το coaching, την ηγεσία και τη διαχείριση ομάδων σε εταιρείες Fortune 100 και start-ups.
Η Εύη έχει γράψει δύο βιβλία, είναι συχνά προσκεκλημένη σε διεθνή συνέδρια ως ομιλήτρια ενώ είναι η νεότερη Ελληνίδα που μίλησε ποτέ στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Project Management Institute. Είναι η μόνη Ελληνίδα που έχει μπει στη λίστα των World’s Top 100 HR Influencers 2020, έχει τιμηθεί με το βραβείο Best Leadership 2021 και 2022 και με το βραβείο Best Management Consulting 2023 από το περιοδικό CEO Today. Επίσης, θεωρείται μία από τους 41 Future of Work Experts παγκοσμίως.
Ως πιστοποιημένη Coach, Μέντορας στο Women in Tech και Managing Director της Skema Projects, της καλύτερης εταιρείας εκπαιδεύσεων σε Soft Skills, σύμφωνα με το περιοδικό Corporate Vision, θέλει να ενδυναμώνει τους ανθρώπους ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

Κατερίνα Θεοφανίδου

katerina_500x399_grayscale

Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι πτυχιούχος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Ενέργειας και Προστασία Περιβάλλοντος από το ΕΜΠ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Μετά από μια επιτυχημένη 10ετή πορεία σε πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρίες, όπως BP Hellas, Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, ΕΡΤ Α.Ε., Alpha Δορυφορική Τηλεόραση, DEKRA Akademie κ.ά., αλλά και ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, αποφασίζει το 2009 να ιδρύσει την πρώτη της επιχείρηση, την projectyou Συμβουλευτική Οργανωτική ΕΠΕ με αντικείμενο την εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην οποία είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια. www.projectyou.gr

Από το 2011, με μια ομάδα έμπιστων συνεργατών, ιδρύει τρία start-ups: metagora.gr, agorathermansis.gr, 3S4S Εφαρμογές ΕΠΕ.

Η projectyou βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας με το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην κατηγορία Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας για την προσφορά της με τη διενέργεια δωρεάν Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας σε επίδοξους επιχειρηματίες. http://www.aristia-sde.gr/

Η Κατερίνα είναι Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων και Μέντωρ νέων επιχειρηματιών. Έχει συμβουλέψει πάνω από 1.200 επίδοξους και νέους επιχειρηματίες σε σεμινάρια, εργαστήρια και προσωπικές συναντήσεις συμβουλευτικής (mentoring).

Συνολικά έχει οργανώσει πάνω από 16 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας και Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αλλά και 30 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους από το Φεβρουάριο του 2012 έως σήμερα με αιτήσεις συμμετοχής που συνολικά ξεπερνούν τις 2.000! Σε αυτά τα εργαστήρια συμμετείχε ως εισηγήτρια και μέντορας υποστηρίζοντας επιχειρηματικές ομάδες που κέρδισαν βραβείο ή πολύ καλή θέση στη βαθμολογία.

Έχει συνεργαστεί με τα ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πελοποννήσου για την οργάνωση Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας στους φοιτητές των ΤΕΙ, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φοιτητές. Το 2014 συνεργάστηκε εκ νέου με το ΤΕΙ Πελοποννήσου για την καθοδήγηση (mentoring) 60 φοιτητών για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων.

Υπήρξε επίσης μέντορας στο διαγωνισμό StartingUP που διοργάνωσε το ΚΕΠΝΕΤ το Νοέμβριο του 2012, με την ομάδα της να κερδίζει το ένα από τα τρία βραβεία της διοργάνωσης.

Η Κατερίνα είναι πιστοποιημένη Project Management Associate IPMA–D (International Project Management Association) από το 2008 έως σήμερα, με εμπειρία τόσο στη διαχείριση έργων όσο και στην εκπαίδευση project management που οδηγεί και στην πιστοποίηση σύμφωνα με το IPMA. Διδάσκει Project Management και Microsoft Project σε ανοικτά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.

Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης από τον ΕΟΠΠΕΠ και από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK e.V.).

Η Κατερίνα είναι Πρόεδρος του International Project Management Association IPMA Greece - Ελληνικό Δίκτυο Διαχειριστών Έργων, καθώς και Γενική Γραμματέας του ILME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας).

Κώστας Θεοφανίδης

Photo KThsq_g

Σπούδασε Μηχ/γος Ηλ/γος στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης και τελείωσε MSc στη Βιομηχανική Διοίκηση στο Brunel University στο Λονδίνο. Εργάστηκε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις (Operations, Sales, Projects, Logistics, Transportation, Engineering) στις εταιρείες Mobil, BP, Bovis Lend Lease, ΕΛΠΕ). Ηγήθηκε στις Βρυξέλλες (1997-8) σε πανευρωπαϊκό project της ΒΡ για τον ανασχεδιασμό των Logistics και Μεταφορών. Από το 2012 δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Εισηγητής Σεμιναρίων, Σύμβουλος καριέρας και Μέντωρ.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΠΣΣΑΜΕΕ), εκπρόσωπος του ΤΕΕ στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), μέλος του ΔΣ της Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων (ΕΔΔΕ), μέλος του ILME, EEl, EBY.

Είναι εκπαιδευτής Project Management, πιστοποιημένος στο ΙPΜΑ-D. Είναι επίσης εισηγητής σε σεμινάρια Ηγεσίας, Management, Συμπεριφορών, Παρακίνησης, Λήψης αποφάσεων, Διαχείρισης ακινήτων, Καινοτομικής Σκέψης, Επιχειρηματικότητας, κλπ.

Συνιδρυτής της projectyou, metagora.gr, Agorathermansis.gr, 3s4s.gr, innovation-community.gr, ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ΣΥΝΔΡΩ.

Εκπαιδευτής και Μέντωρ για νέους επιχειρηματίες- startups.

Αρθρογραφεί σε περιοδικά Logistics.

Λυκούργος Μανωλιάδης

rpt

Deputy General Manager, DIAKINISIS

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Logistics από του Πανεπιστημίου Πειραιά και απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Για σχεδόν 13 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των φαρμακευτικών και καταναλωτικών Logistics αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης όπως του Υπεύθυνου Κέντρου Διανομής και Διεύθυνση Κέντρου Διανομής και Ανασυσκευασίας. Τον Μάιο του 2017 μετακινήθηκε στην εταιρεία ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνοντας τη θέση Pharmaceutical Business Director ενώ από τον Ιούλιο του 2018 κατέχει τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή. Δηλώνει ευτυχής που ασχολείται με την επιστήμη των Logistics και παραμένει διψασμένος για βελτιώσεις και θαυμαστής των νέων τεχνολογιών.

Γεώργιος Μαλινδρέτος

malindretos-cv

Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο

O Γεώργιος Μαλινδρέτος είναι Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο καθώς επίσης και Aναπληρωτής Καθηγητής, στο Τμήμα Οικονομίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης, με γνωστικό αντικείμενο τα Logistics-Δίκτυα Διανομών (Marketing). Κατέχει πτυχίο από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΕMΠ (Συγκοινωνιολόγος), ΜSc in Logistics and Transportation στο Πανεπιστήμιο του Cranfield, UK και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με αντικείμενο τον Ανασχεδιασμό των Επιχειρηματικών Διαδικασιών σε περιβάλλον Logistics. Έχει περισσότερα από 18 έτη διδακτική εμπειρία σε Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Χώρας (Χαροκόπειο, Ανοικτό Παν/μιο, Γεωπονικό, ΤΕΙ Αθήνας,κτλ), καθώς και στο Odessa National Maritime University στο πλαίσιο ευρωπαικού προγράμματος για τη εισαγωγή των Logistics στο Πανεπιστήμιο της Οδησσού (σημειώσεις του μεταφρασμένες στα ρωσικά διδάσκονται στο Παν/μιο). Έχει συμμετοχή σε διάφορα εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, διεθνή συνέδρια, ενώ κατέχει πολλές δημοσιεύσεις επιστημονικών άρθρων (έχει μάλιστα βραβευτεί σε Παγκόσμιο Συνέδριο στην Σλοβενία (MIC), με τον τίτλο του ‘best paper’ το 2011). Πρόσφατα εκδόθηκε υπό την επιστημονική επιμέλεια του το βιβλίο ‘Markets, Business and Sustainability’ (Bentham Publishers, UK) με συγγραφείς διακεκριμένους επιστήμονες από όλο τον κόσμο, καθώς και ηλεκτρονικό Βιβλίο του σχετικά με την Εφοδιαστική Αλυσίδα και Εξυπηρέτηση Πελατών (https://repository.kallipos.gr/handle/11419/5391). Έχει διδάξει πάνω από 200 ώρες σε προγράμματα κατάρτισης στελεχών επιχειρήσεων σε θέματα σχετικά με τα Δίκτυα Διανομής, Μarketing και Logistics, ενώ στο παρελθόν έχει αποτελέσει σύμβουλος, υπεύθυνος ή μέλος ομάδας έργου, με σκοπό την εφαρμογή των Logistics/Marketing σε ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Βιολέτα Σαλαμπάση

salampasi

Dynamic Logistics Director and Accounting Assistant with 7+ years of experience helping organizations reach their full potential. Bringing forth a motivated attitude and a variety of powerful skills. Adept in various social media platforms and office technology programs. Committed to utilizing my skills to further the mission of a company. Adept in general accounting and finance transactions. Dedicated to identifying customer needs and delivering effective solutions to all problems. Excellent time management skills combined with superior knowledge of the customer service industry. Bilingual, hardworking, and ready to join my next team. Adept at making key decisions and working with other professionals to achieve goals and solve problems.

Ρήγας Κουτρουμάνος

Ρήγας Κουτρουμάνος

Ο Ρήγας Κουτρουμάνος  γεννήθηκε στη Δήμητρα Αρκαδίας το 1953. Σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός και εργάσθηκε στη Μελετητική Εταιρεία ΤΑΛΩΣ ΑΕ και στην Κατασκευαστική  Εταιρεία ΕΛΚΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ.

Από το 1983 μέχρι το 1995 εργάσθηκε στην Εταιρεία MOBIL OIL HELLAS AE σε διάφορες Διευθυντικές θέσεις σχετικές με τα Operations, όπως  Διευθυντής  Εγκατάστασης  Καυσίμων Ασπροπύργου, Διευθυντής Εργοστασίου Λιπαντικών Δραπετσώνας, Διευθυντής Επαρχιακών Εγκαταστάσεων Καυσίμων και Μεταφορών.

Το 1993 εργάσθηκε για έξι μήνες στο Λονδίνο στην οργάνωση της MOBIL EUROPE στα Logistics  και αργότερα για δύο μήνες στη Ρώμη στην οργάνωση της MOBIL OIL TRADING.

To 1995 μετακινήθηκε στην ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΕ  όπου  εργάσθηκε ως το 2015 σε διάφορες Διευθυντικές θέσεις. Από το 2009 κατείχε τη θέση του Central Logistics Manager  της  ΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ και ήταν υπεύθυνος για τις αποθήκες της εταιρείας εντός και εκτός εργοστασίων παραγωγής ζύθου, για το μεταφορικό της έργο στην Ελλάδα, για τις εξαγωγές προϊόντων, τον προγραμματισμό παραγωγής των εργοστασίων και για projects σε συνεργασία με το Supply Chain της Heineken B.V.

Ήταν επίσης υπεύθυνος για την απρόσκοπτη μεταφορά προϊόντων της εταιρείας στα διάφορα venues κατά την περίοδο της τέλεσης των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004. Από το 2015 έως και σήμερα συνεργάζεται με τον Όμιλο FDL και συγκεκριμένα με την εταιρεία του Ομίλου Foodlink  ως Business Development Director και Sales Consultant.

Ηλίας Κακοτρίχης

Κακοτρίχης

Ο Ηλίας Κακοτρίχης έχει 25 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, είναι απόφοιτος του τμήματος Χημικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ, με μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Είναι Διευθυντής Εξαγωγών και Λειτουργικού Προγραμματισμού στην εταιρεία ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ του ομίλου Holcim. Εργάζεται στην ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ από το 2005, ενώ από το 2011 έχει διευθυντικούς ρόλους στους τομείς των εξαγωγών, των logistics και των θαλάσσιων μεταφορών . Έχει διατελέσει Τεχνικός Διευθυντής και μέλος του ΔΣ της θυγατρικής εταιρείας ΑΝΕΗ.

Έχει εργαστεί επίσης στην TOSOH Hellas, ΜΕΒΓΑΛ και άλλες εταιρίες όπου έχει αναλάβει ρόλους ευθύνης σε φάσμα δραστηριοτήτων όπως process optimization, environmental management, sales & technical support, R&D, project management.
Είναι παντρεμένος και έχει 2 παιδιά.

Ιωάννης Μπρας

Ioannis bras photo white square

Ο Ιωάννης Μπρας σπούδασε στο Ηνωμένο Βασίλειο με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στο Project Management και εμπειρία στην  διαχείριση ρίσκου στο κλείσιμο πυρηνικών αντιδραστήρων.

Έχει εργασθεί στην ανάπτυξη ακινήτων, εμπορικών κέντρων και νέων επενδυτικών έργων, καθώς και στην παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών Project Management. Για έξι χρόνια ήταν επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. ως Πρόεδρος και  Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος στην Ένωση Λιμένων Ελλάδος. Έχει σημαντική εμπειρία  στον τομέα της ανάπτυξης προορισμών και καινοτόμων υπηρεσιών κρουαζιέρας με 22 βραβεία στο ενεργητικό του.

Είναι σύμβουλος Υπουργών Τουρισμού για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη των Ευρωπαϊκών και των Ελληνικών πρωτοκόλλων για την επανέναρξη της κρουαζιέρας. Σήμερα βοηθά πάνω από 50 λιμάνια σε όλο τον κόσμο για την διαδικασίες επανεκκίνησης τους (Cruise ReStart) και την ανάπτυξη τους.

Είναι ιδρυτής της Five Senses Consulting και εξειδικεύεται μεταξύ άλλων σε ανάπτυξη προορισμών, σε Digital Destination Marketing Projects αλλά και στην δημιουργία Υδατοδρομίων. Είναι επίσης ιδρυτικό μέλος του οργανισμού Cruise Professional Advisors Alliance (CPAA) και ομιλητής σε παγκόσμια συνέδρια και ημερίδες για τον τουρισμό και την κρουαζιέρα.

Άννα Νάταρ

image001

Anna Natar is an experienced expert in Human Resources, Franchising and an accredited Workplace Mediator. Anna is a respected, reliable and highly communicative executive.

She has a more than 35 years experience with multinational companies as HR / Training and Franchising Director while during the last 3 years she is offering her expertise to Greek and multinational, big and small-medium companies based on her general business exposure.

Although she is a hands-on person, she is involved in strategic and decision-making projects as well.

Αχιλλεάς Κοτρόζος

1608380563299
  • Υπηρέτησε σε διεθνείς ηγετικές θέσεις σε μεγάλα αutomotive brands όπως Volvo, Mobil, BΡ, Castrol, στην Αγγλία και τη Ρωσία.
  • Τα τελευταία 5 χρόνια ζούσε στο Τορίνο, ως Global Brand Manager για την PETRONAS
  • Παράλληλα υποστήριζε σαν μέντορας και επενδυτής νεοφυείς επιχειρήσεις με το πρόγραμμα Torino Techstars Cities of the Future accelerator.
  • Είναι απόφοιτος του ΕΜΠ, ενώ παράλληλα έπαιζε και μπάσκετ στον ΑΟ ΣΠΟΡΤΙΓΚ.

Νίκος Φόρος

nikos_foros_photo

Ο Νίκος ηγείται του τμήματος Employer Branding Solutions του kariera.gr, του μεγαλύτερου κόμβου για επαγγελματίες στην Ελλάδα. Πριν από την ένταξή του στο kariera.gr, έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτής Ανθρώπινου Δυναμικού στο τμήμα Learning & Development της Vodafone Greece και ως Εισηγητής/Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στον μεγαλύτερο πάροχο στην Ελλάδα, την Orientum Career Counsellors. Ο Νίκος είναι απόφοιτος της Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και πιστοποιημένος επαγγελματίας στον τομέα του Employer Branding. Τα τελευταία 3 χρόνια, μαζί με την ομάδα του έχουν αναπτύξει μία σουίτα υπηρεσιών με στόχο να εκπαιδεύσουν, να συμβουλεύσουν και να χτίσουν εξατομικευμένες λύσεις για τους Εργοδότες στην Ελλάδα σχετικά με τις στρατηγικές του Employer Branding τους.

Αντωνία Φατσέα

fatsea foto-min

Η Αντωνία Φατσέα, ως Business Development & Operations Manager της VALUE, έχει επιδείξει αριστεία σε ρόλους που απαιτούν στρατηγική σκέψη, αναλυτική ικανότητα και αποτελεσματική επικοινωνία, καθιερώνοντας τον εαυτό της ως εξέχουσα προσωπικότητα στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η επάρκειά της στην ανάλυση, ενισχυμένη από το πτυχίο της στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά, της επιτρέπει να εντοπίζει και να εφαρμόζει αποτελεσματικές λύσεις, ενώ η συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης επιχειρήσεων οδηγεί στην επιδίωξη νέων εγχειρημάτων και συνεργασιών. Επιπλέον, υπηρετεί ως Διευθύντρια Έργων της ΕΕ στο Κυθηραϊκό Ίδρυμα Πολιτισμού & Ανάπτυξης, επιβλέποντας την εκτέλεση έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ με ακρίβεια και τήρηση των στόχων. Ως Leader στην IPMA Young Crew Greece, συμβάλλει στην ενίσχυση ενός δικτύου ανερχόμενων επαγγελματιών διαχείρισης έργων, διοργανώνοντας εκδηλώσεις και διαγωνισμούς που προάγουν τόσο τη δική της ανάπτυξη όσο και άλλων. Επιπλέον, είναι μέλος του ICC Women Hellas, υποστηρίζοντας πρωτοβουλίες για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, και ταυτόχρονα μέλος της Επιτροπής Ελέγχου της Ένωσης Ελλήνων Επενδυτών, αντανακλώντας τη δέσμευσή της για την προώθηση της ανάπτυξης και της αριστείας του κλάδου.

Νικάνδρου Ειρήνη

Nikandrou foto

Η  Ειρήνη Νικάνδρου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).  Έχει  σημαντική  εμπειρία στην εκπαίδευση στον ακαδημαϊκό χώρο και τις επιχειρήσεις και σε διεθνή ερευνητικά έργα στο χώρο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε διεθνή ακαδημαϊκά συνέδρια και έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Παράλληλα με τις ακαδημαϊκές της δραστηριότητες αναλαμβάνει συμβουλευτικά έργα σε επιχειρήσεις σε θέματα κουλτούρας, και συστημάτων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού όπως σχεδιασμό μονοπατιών μάθησης και καριέρας, ανάπτυξης στελεχών, πλάνων διαδοχής κ.ά.

Διονυσία Χριστοδουλάκη

Capture

Η Διονυσία Χριστοδουλάκη εργάζεται ως Senior Learning & Development Coordinator στο Heracles Group. Έχει δεκαετή εμπειρία στον κλάδο του Human Resources και σε εταιρείες όπως KSM Human Resources Hellas, GR. Sarantis κα. Την χαρακτηρίζουν οι ισχυρές διαπροσωπικές της ικανότητες, αλλά και η ακρίβειά της. Έχει μεταπτυχιακό στη Λογιστική και τα Χρηματοοικονομικά, με ειδίκευση τα Χρηματοοικονομικά.

Αναστασία Χατζηχριστοφή

Photo Chatzichristofi

Operations Executive mailship 3PL (overseeing Onboarding, Customer service,  Claims Management & Finance)

Η Αναστασία Χατζηχριστοφή ξεκίνησε την καριέρα της ως προγραμματίστρια, μετά την αποφοίτησή της από το Kingston University, και πήρε μέρος στην ελληνοποίηση της SAP το 2002, κατά τη διάρκεια της οποίας αποφάσισε να μεταπηδήσω από την πληροφορική στα logistics. Διαθέτει πάνω από 20 χρόνια προϋπηρεσίας στην εφοδιαστική αλυσίδα, εκ των οποίων τα 10 εξ αποστάσεως. Επίσης, έχει ολοκληρώσει το MBA της στη βιωσιμότητα και την πιστοποίηση Senior ELA.

Δημήτρης Παπασωτηρίου

PAPASOT 2024 EASE 02

PAPASOTIRIOU DIMITRIS is: Business Consultant and certified trainer, shareholder in DIGICOM SYSTEMS S.A., For. Managing Director in Delatolas Group of Companies, co-founder of the ‘’beyond the BEST’’ and partner of consulting companies, For. President of Cyprus Logistics Association, For. Deputy President of Greek Health Emergency – Instant Aid Centre, strategic partner of consulting companies (300+ projects). He has been operating worldwide for more than 15 years (EMEA).

Ράνια Χάλαρη

chalari foto

Η Ράνια Χάλαρη εργάζεται τα τελευταία δύο χρόνια ως HR & Payroll Manager στην εταιρεία Raben INTERTRANS SA. Έχει 9ετή εμπειρία στον κλάδο των μεταφορών και Logistics: Τα 7 έτη με ειδίκευση σε Finance και Payroll, και τα τελευταία 2 έτη με ειδίκευση σε Human Resources και Payroll.  Είναι απόφοιτη του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (HRM) του πανεπιστημίου Northampton. Την ενδιαφέρει η βελτίωση της εργασιακής εμπειρίας των εργαζομένων, με στόχο τη δέσμευση, την ευημερία, την προσέλκυση και τη διατήρηση των ταλέντων της εταιρείας.

Γιώργος Βλατάκης

Βλατάκης foto

Ο Γιώργος Βλατάκης είναι (corporate treasury manager) εταιρικός διαχειριστής χρήματος με πλέον 30 χρόνια εμπειρίας στις παγκόσμιες αγορές και στην γηγενή αγορά. Θιασώτης στην έξυπνη, εφικτή εξεύρεση επιχειρηματικών κεφαλαίων. Διαθέτει την δεξιότητα στην μακρόχρονη διαμόρφωση και ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες, συνεργάτες, ανταγωνιστές, αποφασιστικός, διαχειριστής manager του ενός. Coaching & mentoring, out of the box thinker. Ανάληψη λύσης ενός προβλήματος, όταν ο προηγούμενος εξαντλεί τις δυνατότητες του.

Κωνσταντίνος Λύγουρης

Lygouris Photo

Ο Κωνσταντίνος Λύγουρης είναι ένας έμπειρος Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης απόφοιτος του Πολυτεχνείου Κρήτης, με πάνω από 18 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στους τομείς των τροφίμων και ποτών και των καλλυντικών και είναι πιστοποιημένος κατά ESLog από το ELA. Ειδικεύεται στον σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, με ιδιαίτερη έμφαση στην παραγωγή, τον προγραμματισμό και τη διανομή. Πλέον κατέχει τη θέση του Head of Operations στην INNOVECO.

Προηγουμένως, υπηρέτησε ως Supply Chain Manager στην Pharmasept SA, όπου ηγήθηκε της αύξησης της αποδοτικότητας του συστήματος ERP και της εφαρμογής των βέλτιστων πρακτικών logistics. Η καριέρα του περιλαμβάνει επίσης θέσεις κλειδιά σε εταιρείες όπως η Coca Cola 3E, όπου επέβλεπε τον προγραμματισμό παραγωγής, μεταφορών και την διαχείριση αποθεμάτων.

Με ευρεία γνώση σε ERP συστήματα και εμπειρία στην απομακρυσμένη επίβλεψη και διοίκηση ομάδων, ο Κωνσταντίνος φέρνει μια ολιστική προσέγγιση στη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς  των επιχειρησιακών διαδικασιών.

Βασιλεία Χρηστάκη

photo ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ

BA  Psychology- University of East London

BSc Κοινωνική Θεολογία- University of Athens

MA Counselling and Psychotherapy - University of East London

MSc Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας- University of Athens, Medical School

Ψυχοεκπαίδευση – Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής- Αιγινήτειο Νοσοκομείο

 

Ψυχολόγος/Ψυχοθεραπεύτρια

Επιστημονικός συνεργάτης Ιατρικής Σχολής Αθηνών

Επιστημονικός Υπεύθυνος Ecomed για θέματα wellbeing και ψυχικής υγείας

Επιστημονικός συνεργάτης/αρθρογράφος/εισηγητής σεμιναρίων  psychology.gr

Μιχάλης Φωτιάδης

Photo Fotiadis

Major Achievements

2024: Leading the transformation of a medium sized Greek enterprise into a global player

2023: Increase of company’s network by 10% and achievement of 5 years storage & supply agreement with a benefit of approx. 5 mln €

2022: Transformation of the local Croatian organization into a Shell entity

2021: Key contribution in the acquisition and integration within the group of MOH of a Croatian Fuels Company (approx. 20 mln € deal, 5 mln EBT)

2020: Led the new supply chain setup of North Macedonia, Albania and Croatia.

2019: Led the introduction of new Shell V-Power 98 nationwide to 700 stations and 8 terminals

 

Professional background

 03.2024 – now:             General Manager of Transnet S.A. (Global Tank Operator, Freight Forwarding and Logistics Services Provider)

10.2022 – 03.2024:    General Manager of Coral Cyprus Shell Licensee (Fuels & Lubricants Company in Cyprus – Shell Stations network)

01.2021 – 09.2022:    Integration Manager of Coral Croatia Shell Licensee (Fuels & Lubricants Company in Croatia – Shell Stations network)

06.2015 – 12.2020:    Supply, Trading and Business Analysis Specialist of Coral Greee Shell Licensee (Fuels & Lubricants Company in Greece – Shell Stations network)

10.2007 – 05.2015:    Scheduling Team Leader, Chemicals Logistics Manager, Stock Controller of Coral Greece Shell Licensee (Fuels & Lubricants Company in Greece – Shell Stations network)

 

Studies

2016 University of Piraeus, M.Sc. in Energy: Strategy, Law & Economics, 9,8/10 (Excellent, graduated 1st – received scholarship)

2006 Athens University of Economics and Business, Degree in Accounting and Finance 7,70/10 (Very good)

 

Published works

“The Role of Sustainability-Related Strategies on the Biofuel Industry”, Business Strategy and the Environment Journal, 1/2018

“The Greek Biofuel market: Trends, prospects and challenges”, 6/2016

Ράνια Σκούτα

Ourania Skouta photo

Η Ουρανία Σκούτα έκανε τα πρώτα της βήματα στον κλάδο του Forwarding τον Μάρτιο του 2017 στην εταιρεία Overseas Freight Services (νυν Manuport Logistics) όπου εκπαιδεύτηκε στον τομέα του Operation/Documentation. Μη έχοντας προϋπηρεσία στον κλάδο, ήταν μεγάλη πρόκληση στα μόλις 21 της χρόνια. Έχοντας δημιουργήσει μία πολύ σταθερή βάση και αποδεικνύοντας συνεχώς την εξέλιξη των δυνατοτήτων της, δεν άργησε να παρουσιαστεί η ευκαιρία αναβάθμισης . Μετά από πάνω από τεσσερισήμισι χρόνια συνεργασίας, αποχώρησε για να αναλάβει εξ’ ολοκλήρου το τμήμα του Forwarding στην εταιρεία Feroniki A.E. δείχνοντας δυναμική και προοπτικές εξέλιξης τόσο προσωπικές όσο και για την εταιρεία. Συνολικά οκτώμιση χρόνια στον κλάδο και έχοντας περάσει παγκόσμιες κρίσεις, επιμένει στο ότι το πιο σημαντικό στοιχείο στους forwarders πρέπει να είναι η υπομονή, η πρόθεση και το adaptability.

Ιωάννα Τρυπάτση

IMG_2254

Η Ιωάννα είναι μια επαγγελματίας με εκτεταμένη εμπειρία στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου και των Ανθρώπινων Πόρων, κατέχοντας τη θέση της HR Manager στον Όμιλο Public. Στη συγκεκριμένη θέση, επιβλέπει στρατηγικές διαχείρισης ταλέντου για περισσότερους από 1.500 εργαζομένους στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Εστιάζοντας στη διαχείριση απόδοσης, την προσέλκυση ταλέντων και την εκπαίδευση και ανάπτυξη εργαζομένων, η Ιωάννα έχει επιτύχει την ανάπτυξη μεγάλης κλίμακας οργανισμών και την ενίσχυση της δέσμευσης των εργαζομένων.

Η καινοτόμος προσέγγισή της στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού χαρακτηρίζεται από τη δέσμευσή της να ενσωματώνει ψηφιακές λύσεις που βελτιώνουν την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και την ικανοποίηση των εργαζομένων.

Η Ιωάννα είναι κάτοχος MBA από το Πανεπιστήμιο East London, όπου απέκτησε ισχυρές βάσεις στη στρατηγική διοίκηση. Το πάθος της για συνεχή βελτίωση, καθώς και η ικανότητά της να διαχειρίζεται σύνθετες προκλήσεις μεγάλων οργανισμών, έχουν συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της απόδοσης και της ικανοποίησης των εργαζομένων.