Πολιτική Ποιότητας της PROJECTYOU LTD
Η εταιρεία PROJECTYOU LTD, έχοντας τη γνώση και την εμπειρία στο χώρο της εκπαίδευσης, κατάρτισης, επαγγελματικής εκπαίδευσης, mentoring και συμβουλευτικής, έχει πλέον τη δυνατότητα υλοποίησης κάθε σχετικής εργασίας που μπορεί να της ανατεθεί.
Μέσα από την αρμονική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων (διεύθυνση, προσωπικό, συνεργάτες, προμηθευτές αλλά κυρίως των πελατών της) διασφαλίζει την επιτυχημένη ολοκλήρωση του έργου της.
Για να επιτύχει τα ανωτέρω, η Διοίκηση της PROJECTYOU LTD
- Έχει υιοθετήσει Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2015, το οποίο και εφαρμόζει σε ολόκληρη την εταιρεία και σε όλες τις δραστηριότητες που έχουν επίπτωση στην Ποιότητα των προϊόντων της και την ικανοποίηση των πελατών της.
- Ανασκοπεί και βελτιώνει συνεχώς τα χαρακτηριστικά των Υπηρεσιών της, όπου είναι εφικτό, καθώς και την αποτελεσματικότητα των Διεργασιών της και κατ’ επέκταση ολόκληρου του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
- Θέτει μετρήσιμους αντικειμενικούς σκοπούς για την Ποιότητα σε εταιρικό επίπεδο, σε λειτουργικό επίπεδο Τμημάτων ή (και) / Διεργασιών καθώς και όσον αφορά προϊόντα. Οι στόχοι αυτοί καθιερώνονται και αξιολογούνται ως προς τον βαθμό επίτευξής τους στα πλαίσια της Ανασκόπησης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας από την Διοίκηση της εταιρείας.
- Επενδύει στη συνεχή κατάρτιση, ενημέρωση και εκπαίδευση των στελεχών της ώστε να παράγουν την Ποιότητα σε κάθε δραστηριότητά τους.
- Παρακολουθεί, μετράει, αξιολογεί τις κρίσιμες παραμέτρους και Διεργασίες, ώστε να εξασφαλίζεται η Ποιότητα.
- Η επιχείρηση δεσμεύεται να τηρεί και να εφαρμόζει τις νομικές, κανονιστικές και εφαρμοστέες απαιτήσεις.
- Μεριμνεί και παρέχει όλα τα απαραίτητα μέσα και την Εκπαίδευση και φροντίζει για τις άριστες σχέσεις Διοίκησης – Εργαζομένων.
Η επιχείρηση ευελπιστεί σε μια ευρύτερη συνεργασία καθώς αυτό που μπορεί να εγγυηθεί είναι ΠΟΙΟΤΗΤΑ σε κάθε προϊόν αλλά και σε κάθε συναλλαγή της. Επιθυμία της εταιρείας είναι να παραμείνει πρωτοπόρος στο πεδίο των δραστηριοτήτων της ώστε να τυγχάνει πάντα της προτίμησης των πελατών.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ
7/7/23