fbpx

“Είπαν για εμάς…”

“Είπαν για εμάς…”

Θα ήθελα να εκφράσω τον ενθουσιασμό μου για τη συνολική εμπειρία των Know & Grow Evenings. Εξαιρετική οργάνωση και εκλεκτοί εισηγητές! Αδημονώ για επόμενες συναντήσεις!

Κ.Ε., «Know & Grow Evenings» Μάιος ‘24

Εξαιρετική πρωτοβουλία και στην Ελλάδα δυστυχώς υπάρχει μεγάλη έλλειψη στα soft skills & στο on the job training….Χαίρομαι ιδιαίτερα που η projectyou για άλλη μια φορά πρωτοπορεί και καλύπτει το κενό αυτό….”

Β.Σ.

Το χθεσινό σεμινάριο του κύκλου “παρτε δυναμικά την καριερα στα χέρια σας μας άφησε όλους με ανοιχτό το στόμα …

Μ.Μ., ΣΕΜ «Πάρτε δυναμικά την καριέρα στα χέρια σας», Ιούνιος 23

Είστε φοβεροί… πραγματικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Συγχαρητήρια!

Μ.Μ., ΣΕΜ «Πάρτε δυναμικά την καριέρα στα χέρια σας», Ιούνιος 23

Σας ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία που μας δώσατε να καταλάβουμε καλύτερα τι συμβαίνει σήμερα αλλά και έρχεται στο μέλλον!

Σ.Β., ΣΕΜ «Πάρτε δυναμικά την καριέρα στα χέρια σας», Ιούνιος 23

Συγχαρητήρια… πραγματικά φοβεροί όλοι σας. Θεματολογία μοντέρνα, μου δώσατε πολύτιμη γνώση!

Ι.Ζ., ΣΕΜ «Πάρτε δυναμικά την καριέρα στα χέρια σας», Ιούνιος 23

Οι παρουσιάσεις θεωρώ ότι δεν αποτελούν απλή πληροφόρηση αλλά ουσιώδη κοινωνική συμβολή. Τα σέβη μας! Να το συνεχίσετε, εξαιρετικό!

Β.Π., ΣΕΜ «Πάρτε δυναμικά την καριέρα στα χέρια σας», Ιούνιος 23

Καταρτισμένοι Ομιλητές, Επαγγελματισμός, Σαφής Καθοδήγηση, Υποστηρικτικές Μέθοδοι Μαθημάτων!

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Project Management

Thank you so much Kostas Theofanides & projectyou.gr for all your support in my personal development and the advance so far.

Kyparissidis

Περήφανος που πιστοποιήθηκα στο ΕLA managerial… Η επιτυχία όμως έρχεται από την ομάδα και χωρίς αυτή το ταξίδι θα ήταν διαφορετικό. Κώστας Θεοφανίδης, Κατερίνα Θεοφανίδου και σε όλη την Projectyou, τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια για την υπέροχη ενέργεια που μεταφέρετε σε όσους συνεργάζονται μαζί σας!

Γιώργος Κατσαλίγκος, Logistics strategy Consultant, «Πιστοποίηση Logistics ELA»

Ολοκλήρωσα το σεμινάριο για την Σιωπηρή Παραίτηση το οποίο ήταν εκπληκτικό, ήμουν για πολλά χρόνια quiet quitter αλλά μετά το σεμινάριο έχω αλλάξει τελείως γνώμη και έχω εμπνευστεί να πάρω επιτέλους την καριέρα μου στα χέρια μου…

Σ.Μ., Σεμινάριο «Quiet Quitting»

Τα σεμινάρια “Πάρτε την καριέρα στα χέρια σας” μου προσέφεραν πολλά περισσότερα απ’ όσα περίμενα, όταν έκανα την εγγραφή μου σε αυτά. Με τα σεμινάρια έμαθα για το τι χρειάζεται προκειμένου να προσπαθήσω για μια θέση σε ένα μεγαλύτερο εταιρικό περιβάλλον. Ήμουν στα άτομα που ατενίζουν το επαγγελματικό τους μέλλον με φόβο και αγωνία, όμως μετά από αυτά τα μαθήματα μπορώ να πω οτι πλέον ο φόβος έχει αντικατασταθεί από ένα αίσθημα φιλοδοξίας

Π.Σ., Σεμινάριο «Πάρτε την Καριέρα στα χέρια σας»

Ήταν ένα πολύ ξεχωριστό open minding σεμινάριο. Ανυπομονώ για τα επόμενα…»

Η.Λ. CEO Εμπορικής Εταιρείας, Σεμινάριο «Οικονομικά για μη Οικονομικούς»

Πολλές ευχαριστίες στον κ. Κώστα και στην κ. Κατερίνα και σε όλη την ομάδα σας στην projectyou, για την άριστη συνεργασία μας αλλά και γιατί, χάρις στην συμμετοχή μου στο πρόγραμμα πιστοποίησης ΕLA, ανέλαβα θέση ως assistant procurement manager σε άλλη εταιρία…

Β.Σ, ELA certified

A year long journey finally comes to a fruitful end. I would like to thank projectyou.gr and especially my teacher and mentor Mr. Kostas Theofanides, for his brilliant and immense support during this time. He is a guiding light that provided – and still does – motivation and inspiration to be the best professional one can ever be. I cannot wait for what the future holds. Next stop: ESlog….

Κ.Λ, Logistics Coordinator (ELA operational certified 2021)

Σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα που μας δώσατε να παρακολουθήσουμε δωρεάν το διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Δημιουργική & Καινοτομική Σκέψη» και για τα όσα χρήσιμα μάθαμε μέσα από αυτό, καθώς και για το υλικό της παρουσίασης που μας αποστείλατε. Σας εκφράζω την απόλυτη ικανοποίησή μου από την ποιότητα του προγράμματος.

Γ.Α., Δήμος Ηρακλείου Κρήτης

Ευχαριστώ πολύ κύριε Θεοφανίδη. Το γεγονός ότι ξεκίνησα την διαδικασία πιστοποίησης με την Projectyou ήταν η καλύτερη απόφαση που πήρα σαν επόμενο βήμα στην καριέρα μου. Η επαφή μαζί σας και οι εμπειρίες που απλόχερα μας έχετε δώσει, καθώς και προσωπικές συμβουλές με βοήθησαν πολύ. Σας ευχαριστώ!

Κ.Λ., Εκπαίδευση για την πιστοποίηση Logistics EJLog, ESLog

Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για το δώρο της γνώσης!

Α.Π., Μυστικά για Αποδοτική και Ευχάριστη Τηλεργασία

Σας ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη παρουσίαση!

Ε.Δ., Μυστικά για Αποδοτική και Ευχάριστη Τηλεργασία

Ευχαριστούμε πολύ! Εξαιρετική η παρουσίαση!

Α.Κ., Μυστικά για Αποδοτική και Ευχάριστη Τηλεργασία

Ήταν χρήσιμο, με ενδιαφέρον και πολύ ωραία παρουσίαση. Πολύ καλές οι συμβουλές σας!

Α.Κ., Μυστικά για Αποδοτική και Ευχάριστη Τηλεργασία

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση και η παρουσίαση των εφαρμογών ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα!

Β.Ρ., Μυστικά για Αποδοτική και Ευχάριστη Τηλεργασία

Ευχαριστώ πολύ τους διοργανωτές και τους “συνδαιτημόνες” για τα χρήσιμα που ακούστηκαν σήμερα.

Κώστας, Μυστικά για Αποδοτική και Ευχάριστη Τηλεργασία

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ για το χθεσινό webinar, καθώς εκτιμάω πολύ σαν άτομο την αφιλοκερδή προσπάθεια απ’όλους σας στην projectyou. Επίσης, να σας ευχαριστήσω που μας δώσατε την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε κάπως παραγωγικά τον χρόνο μας, αυτές τις δύσκολες ημέρες που διανύουμε. Οι συμβουλές σας ήταν πολύ κατατοπιστικές και η συζήτηση που αναπτύξαμε σίγουρα θα χαραχθεί στη μνήμη μου για καιρό. Εύχομαι πάντα επιτυχίες και πρωτοπορία στον κλάδο που ειδικεύεστε.

Π.Π., Webinar Τα μυστικά της επιχειρηματικότητας

Κάτι παραπάνω από ένα συμβατικό πρόγραμμα εκπαίδευσης. Κύριε Κώστα εκτιμώ την υπομονή σας και ευχαριστώ για τα μαθήματα και τις συμβουλές εκτός του αντικειμένου

Εκπαιδευόμενος, σεμινάρια ELA της Projectyou

Η εμπειρία των σεμιναρίων της Projectyou και των εξετάσεων του ΙLME ήταν μοναδική, καθώς η ύλη στοχεύει στην ουσία των Logistics, κάτι μοναδικό στα ελληνικά δεδομένα που εξιτάρει τον κάθε Logistician…

Χρήστος Καραϊσαρίδης, Μασούτης Α.Ε., σεμινάρια ELA της Projectyou

Κύριε Σπύρο ευχαριστω πολυ, μεγαλο μέρος της θεσης που μου παρουσιάστηκε και κέρδισα το οφείλω ξεκάθαρα σε εσάς κ την πιστοποίηση που φέρατε στην Ελλαδα. Ευχομαι οτι καλύτερο…

K.M, σεμινάρια ELA της Projectyou

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πρόθεση, την διάθεση, την ενέργεια, την προσπάθεια και το αποτέλεσμα για το 15ο εργαστήριο. Υπήρξατε άψογοι οικοδεσπότες, διοργανωτές, εμψυχωτές και προδώσατε ενέργεια και γνώση στο κοινό σας.

Γιάννης Παπαθωμόπουλος, 15ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Δεν είναι οτι λύθηκαν όλες οι απορίες μου αλλά το ότι δημιουργήθηκαν ακόμα περισσότερες για πράγματα που δεν θα φανταζόμουν πως πρέπει να σκεφτώ, αυτό μου έκανε τεράστιο καλό και πλέον βλέπω τον κόσμο από μια διαφορετική οπτική γωνία.

A.D., ΕΚΠΑ mentoring επιχειρηματικότητας 2015

Ξέρουν τη δουλειά τους.

Α.Ι, ΕΚΠΑ, mentoring επιχειρηματικότητας 2015

Κατερίνα, Συγχαρητήρια για τα τόσο άριστα καταρτισμένα σεμινάρια που προσφέρετε σε άτομα που πραγματικά ενδιαφέρονται για επιτυχία.

Μ.Μ, Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας 2015

Η αντιμετώπιση της επιχειρηματικής μου πρωτοβουλίας από τον Κώστα Θεοφανίδη υπήρξε σφαιρική, άρτια και εξειδικευμένη. Συνεισέφερε καίρια στην προσπάθεια μου με τις πολύτιμες πρακτικές συμβουλές στο επιχειρηματικό μου πλάνο που διεύρυναν τους επαγγελματικούς μου ορίζοντες.

Α.Μ, ΕΚΠΑ mentoring επιχειρηματικότητας 2015

Δούλεψα με τον κύριο Κώστα Θεοφανίδη, και μπορώ να πω ότι είχε εξαιρετικά έξυπνο και σαφή τρόπο προσέγγισης της οποιαδήποτε ιδέας, δείχνοντας ενδιαφέρον και πάντα δίνοντας σωστές ιδέες για περαιτέρω ανάλυση.

Α.Π, ΕΚΠΑ, mentoring επιχειρηματικότητας 2015

Η Κατερίνα Θεοφανιδου με βοήθησε πολύ στη δημιουργία ενός business plan και μου έδωσε εναλλακτικές ιδέες για το πως μπορώ να επεκτείνω την επιχειρηματική μου ιδέα.

Α.Τ, ΕΚΠΑ, mentoring επιχειρηματικότητας 2015

Με τον κ. Θεοφανίδη δουλέψαμε πάνω στην ιδέα ίδρυσης Κοιν.Σ.Επ., με ενέπνευσε με νέες ιδέες, μου τόνισε πιθανούς κινδύνους και λάθη, στάθηκε πραγματικός μέντορας. Τον ευχαριστώ θερμά για το πραγματικό ενδιαφέρον του και για τον εξτρά χρόνο που μου παρείχε χωρίς να είναι υποχρεωμένος.

Σ.Π, ΕΚΠΑ, mentoring επιχειρηματικότητας 2015

Πολύ ενδιαφέρον workshop μιας και εστίαζε σε πρακτικά θέματα και μετέδιδε γνώσεις με απλό και κατανοητό τρόπο. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια και είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε τέτοιες εποχές να γίνονται τέτοια σεμινάρια!

Γ.Σ.

Θέλω να σας ευχαριστήσω για το έργο που προσφέρετε. Το 13ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας με έκανε να ανοίξω το μυαλό μου και να αναζητώ ευκαιρίες τη στιγμή που όλοι γύρω μου με είχαν σχεδόν πείσει ότι πάμε από το κακό στο χειρότερο. Πριν ένα μήνα ήρθε και σφινώθηκε στο μυαλό μου μια ιδέα που με γέμισε αισιοδοξία και δύναμη να κάνω κάτι δικό μου. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου πλάνο και να εφαρμόσω όσα μου μάθατε. Να είστε καλά. Και πάλι ευχαριστώ.

Β.Χ., 13ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Σας ευχαριστώ γιατί η παρουσία μου σε ένα σεμινάριό σας έγινε η αφορμή για να προχωρήσω στη δημιουργία της νέας μου επιχείρησης!

Α.Σ., Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Πολύ καλή παρουσίαση. Επαγγελματική συμπεριφορά. Αμεσότητα και Ασφάλεια ότι βρίσκεστε δίπλα στον εξεταζόμενο οποιαδήποτε στιγμή. Καλή οργάνωση. Κάνετε σοβαρά την δουλειά σας, να συνεχίσετε έτσι!!! Σας ευχαριστώ πολύ για όλα!!!

Ο.Φ., Σεμινάριο Project Management Hard & Soft Skills – Προετοιμασία για την πιστοποίηση IPMA-D

Ευχαριστώ πολύ για το χθεσινό σεμινάριο. Αν και έχω παρακολουθήσει αρκετά ο εισηγητής ήταν ιδιαίτερα υποστηρικτικός και εισέπραξα νέα ερεθίσματα. Θα εκμεταλλευτώ στο έπακρο την δυνατότητα για να με βοηθήσει και εξατομικευμένα.

Ε.Δ., Γραμματέας

Αγαπητή Κατερίνα, Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω και να συγχαρώ προσωπικά εσένα και όλη την ομάδα που συνέβαλε στην πραγματοποίηση για να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία το 13ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας. Ήταν καταπληκτική και καταλυτική η αρωγή και η συμβολή σας στο να διαφοροποιήσουμε τον τρόπο σκέψης και προσωπικά σε μενα να δώσετε επιπλέον κίνητρο και ώθηση και να γίνετε και εσείς μέρος και μέλη της Επιτυχίας, σε περίπτωση που γίνει πράξη η επιχειρηματική μου ιδέα. Κάνατε μια υψηλού και ιδαίτερα χαρισματικού επιπέδου παρουσίαση με τέλεια ανάλυση και μετάδοση των θεμάτων της εκπαιδευτικής ενότητας. Και ως μέλος του χώρου των πωλήσεων με παρακινήσατε να δώσω επιπλέον πρόσθετη αξία πέραν της προϋπάρχουσας στην παροχή υπηρεσιών και να επιτυγχάνω το 111% των στόχων μου!!!

Α.Τ., 13ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι εξαιρετική εισηγήτρια. Δεν ήθελα να χάσω λέξη από όσα έλεγε, κρατούσα συνεχώς σημειώσεις!

Ε.Τ., Σεμινάριο Project Management

Θεωρώ τα σεμινάρια Project Management με εισηγητή τον κ. Κώστα Θεοφανίδη από τα καλύτερα που έχω κάνει και κατά καιρούς τον θυμάμαι όταν αντιμετωπίζω καταστάσεις σε projects, όπου η κοινή λογική, οι επικοινωνιακές ικανότητες και η τεχνική / ολοκληρωμένη σκέψη απουσιάζουν εντελώς.

Σ.Φ., Σεμινάριο Project Management Hard & Soft Skills – Προετοιμασία για την πιστοποίηση ΙΡΜΑ

Ευχαριστούμε για το φοβερό σεμινάριο και τη χαρά που μας δώσατε βραβεύοντας την ιδέα μας ως την 1η καλύτερη επιχειρηματική ιδέα του 12ου εργαστηρίου επιχειρηματικότητας. Η ιδέα αναζητά mentoring για να πάει μπροστά και κρίνοντας από την εμπειρία που είχα στο σεμινάριο, νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε αυτό το mentoring στο πρόσωπο της projectyou.

Γ.Σ., 12ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας”

Θέλω να σας συγχαρώ για το 12ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας. Η όλη διοργάνωση ήταν εξαιρετική!

X.B., 12ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Πολύ έξυπνο το σεμινάριο! Μπράβο σας!

Α.Ψ., 12ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Σας ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά! Η δουλειά που κάνετε είναι εξαιρετική!

Σ.Γ. 10ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Παρακολούθησα το Σάββατο το Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας…Ευχαριστούμε για τη Φιλοξενία, τις γνώσεις που μας μεταδώσατε, για το “δρόμο” που μας ανοίξατε…

Β.Α. 9ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τη χθεσινή πλούσια και ευχάριστη φιλοξενία!! Να είστε πάντα καλά και ευλογημένοι!!

K.P.-Π.Α, “Επαναπρογραμματίστε τη ζωή σας και βγείτε νικητές”

Η φιλική προσέγγιση, η αμεσότητα των εισηγητών, η πληρότητα των παρουσιάσεων με έκαναν να αισθανθώ ότι είμαι ανάμεσα σε φίλους που όλοι μαζί προσπαθούμε για το καλύτερο. Σας ευχαριστώ για όλα όσα απλόχερα μας προσφέρατε.

Ν.Κ., 7ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Πολύ καλή οργάνωση και εξαιρετική πρωτοβουλία εν γένει. Είναι σημαντικό σε τέτοιες δύσκολες εποχές για την ιδιωτική πρωτοβουλία να υπάρχουν τέτοια workshops για να μπορούν να τονώνουν το ηθικό και να δίνουν χρήσιμες συμβουλές σε όσους θέλουν να ανοίξουν δική τους επιχείρηση.”

Γ.Α., 4ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Καλησπέρα,
Θα ήθελα να σας εκφράσω την ιδιαίτερη εκτίμηση μου στο πρόσωπο σας. Η βοήθεια σας κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του επιχειρηματικού σχεδίου της ομάδας στην οποία ήμουν μέλος ήταν εξαιρετική και μπορώ να πω ότι στη μια ώρα μαζί σας έμαθα πολλά περισσότερα για τη δημιουργία επιχειρηματικού σχεδίου από ότι στα τέσσερα χρόνια στο ΤΕΙ. Πραγματικά, είστε καταπληκτική και έχετε μεταδοτικότητα. Το εργαστήριο μου έμαθε αρκετά πράγματα και μου τόνισε κάποια σημαντικά που στη σχολή δεν μας τα είχαν αναφέρει διεξοδικά και δεν είχε δοθεί η δέουσα σημασία. Δεν ξέρω αν θα επιχειρήσω στο άμεσο μέλλον τη δημιουργία κάποιας επιχείρησης αλλά αν το πράξω έχω τις βάσεις. Σας ευχαριστώ για όλα..

Κ.Γ., 4ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας 13/10/2012.

Συγχαρητήρια στους διοργανωτές που φρόντισαν και για τη παραμικρή λεπτομέρεια, προ και κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Ιδιαίτερα όμως στο κ. Θεοφανίδη για την ικανότητά του να επικοινωνεί και να αλληλεπιδρά με τους συμμετέχοντες. Τέλος, πολλά συγχαρητήρια και για τη δομή αλλά και το περιεχόμενο του σεμιναρίου, το οποίο ξεφεύγει από τα τετριμμένα που μέχρι τώρα συναντούσαμε.

Α.Σ., Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους

Θεωρώ πως ο κύριος Κώστας είναι πολύ καλός εισηγητής και πρέπει να είναι ακόμη καλύτερος Μέντωρ.

Γ.Μ., Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους

Ο συντονισμός του εργαστηρίου καθώς και οι ενθουσιώδεις παρουσιάσεις του κυρίου Θεοφανίδη μετέτρεψαν ένα απαιτητικό σεμινάριο σε ένα ευχάριστο εργαστήρι που δεν κούρασε καθόλου. Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι πετυχημένες ασκήσεις για τους συμμετέχοντες που ήταν αντιπροσωπευτικές του καθολικού πνεύματος και του εργαστηρίου.

Μ.Ε., 3ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Μου άρεσε το θετικό πνεύμα του εργαστηρίου, η προσέγγιση όσον αφορά την επιχειρηματικότητα, η οργάνωση και οι άνθρωποι που συμμετείχαν. Ευχαριστώ.

Η.Σ., 3ο Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την άψογη διοργάνωση των σεμιναρίων στο Μαρούσι και στη Γλυφάδα. Για μένα προσωπικά ήταν μία εμπειρία αποδοχής πολλών ερεθισμάτων προς περαιτέρω σκέψη και αυτοβελτίωση. Ακούστηκαν πάρα πολλές ιδέες και πρακτικές. Tέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μου δώσατε την ευκαιρία να συναντηθώ με ανθρώπους που έχουν τους ίδιους προβληματισμούς και επιδιώξεις με εμένα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμένα ότι γνώρισα ανθρώπους που έχουν τις ίδιες επαγγελματικές επιδιώξεις, με τους οποίους ανταλλάξαμε email με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων.

Γ.Σ., Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας & Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους

Το σεμινάριο ήταν πολύ καλό, πήρα μια πολύ καλή ιδέα για τον τρόπο σκέψης που πρέπει να διαμορφώσω και να ακολουθήσω όχι μόνο όσον αφορά την επιχειρηματικότητα αλλά και γενικότερα. Καλά, ο κ. Κώστας δεν παίζεται, είναι πολύ μπροστά.. μεγάλος δάσκαλος.. το ευχαριστήθηκα πολύ!

Κ.Τ., Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους 24/6/12

Θέλω να σας ευχαριστήσω και να σας συγχαρώ για την άρτια εκδήλωση που διοργανώσατε το περασμένο Σαββάτο στο Δήμο Αμαρουσίου. Ο κύριος Θεοφανίδης είναι ένας εξαιρετικός επιστήμονας, συντονιστής αλλά και ευαίσθητος συμπολίτης που γνωρίζει να δημιουργεί μια φιλική ατμόσφαιρα. Όλη η ομάδα σας είναι υπέροχη και θα είναι τιμή μου να ξανασυνεργαστούμε. Ήδη μιλώ με τα καλύτερα λόγια για εσάς και το έργο σας όπου βρεθώ. Και αυτό όχι από κολακεία, αλλά διότι το βίωσα προχθές και είναι κάτι που το πιστεύω.

Ε.Β., Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας 23/06/12

Είχα την ευκαιρία να συμμετέχω σε τρία σεμινάρια της projectyou. Όλα ήταν οργανωμένα με επαγγελματισμό, οι εκπαιδευτές ήταν πολύ καλοί και η όλη εκπαιδευτική εμπειρία ήταν τέλεια.

Σ.Φ., ΕΛΠΕ

Τα στελέχη της projectyou είναι επαγγελματίες σύμβουλοι επιχειρήσεων που προσφέρουν πάντα πολύ υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και την καλύτερη αξία σε ό,τι κάνουν.

Γ.Χ., youtravel.com

Έχω συνεργαστεί στενά με στέλεχος της projectyou για περισσότερο από τέσσερα χρόνια και έχω εντυπωσιαστεί με τη δουλειά της. Είναι ικανή στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και πάνω απ’ όλα φέρνει αποτελέσματα.

Μ.Δ., ΕΡΤ Α.Ε.

Άριστη κατάρτιση με ουσιαστικά αποτελέσματα. Στοχευμένη εκπαίδευση !!

Μου άνοιξαν τα μάτια. Πολύ κατατοπιστικό. Πήραμε καινούριες ιδέες. Το προτείνουμε και σε άλλους ανεπιφύλακτα.

Πάρα πολύ χρήσιμη ενημέρωση.

Άξιζε τον κόπο, διευρύνει την οπτική που κοιτάς την επιχείρηση. Δημιουργεί ερωτήματα για το brand σου. Πρέπει να ενισχύσουμε το brand, να εστιάσουμε στο τι πελάτες θέλουμε, τι σκέφτονται οι πελάτες, πώς να έχουμε στρατηγική για να έχουμε βάθος χρόνου. Σε όλα μας βοήθησε το σεμινάριο.

Πολύ χρήσιμες παρουσιάσεις, μας αφύπνισαν από την επιχειρηματική καθημερινότητα που βιώνουμε.

Η συμβουλευτική και το σεμινάριο ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας.

Όλη η ομάδα ήταν καταπληκτική, άριστη γνώση των αντικειμένων τους, πολύ χρήσιμο συμβουλευτικό πρόγραμμα. Σας ευχαριστούμε!

Κερδίσαμε πολλές ιδέες, ηρεμήσαμε από τους κινδύνους που μας προβλημάτιζαν.

Πολύ καλό σχολείο το τριήμερο.

Καταπληκτικό!

Εκπαίδευση Go_Brand, Χίος 2019



gtag('config', 'AW-728311533');

Αγησίλαος Βερούτης

agis-veroutis-298x300

Founder & CEO, grammateia.gr

Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός, Μεταπτυχικά Οικολογική βιομηχανική παραγωγή.
MPhil Mech.E. – Cranfield Institute of Tech. UK, | BEng Mech.E. Stevens Institute of Tech.
Έζησε & εργάστηκε 17 έτη στις ΗΠΑ ως Management Consultant σε πολυεθνικές & οργανισμούς
- Προεδρικό Συμβούλιο για Αειφόρο Ανάπτυξη επί Πρ. Κλίντον
- DOD, EPA, DOE (USA)
- MOD (UK)
- Visiting Lecturer για Sustainability σε Αμερικανικά πανεπιστήμια
Επέστρεψε το '99 ως διευθύνων σύμβουλος για 5 χώρες σε Αμερικανική πολυεθνική. Από το 2003 επιχειρεί σε Internet Platforms, Telecommunications & Artificial Intelligence. Αρθρογραφεί στο capital.gr για επιχειρ/τα & τεχνολογία από το 2010.

Αναστάσιος Τσικουράκης

Tsikourakis_Snastasios

Associate Manager, Dialectica

Ο Αναστάσιος Ιάσων Τσικουράκης είναι Associate Manager στη Dialectica και είναι απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι πιστοποιημένος από το International Project Management Association κατά IPMA-D. Τέλος, έχει κάνει ένα mini MBA από το New York College και παρακολουθεί εκπαίδευση από το Leadership Academy.

Γιάννης Αγγελάκης

photo aggelakis

Founder, Engage Media

 Γιάννης Αγγελάκης - Ιδρυτής της Engage Media και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, τεχνητής νοημοσύνης, ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και για δεκαετίες δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε σημαντικές εταιρίες όπως Forthnet, και Καθημερινή ενώ παράλληλα  κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής Data Consulting.

Βασίλης Σιγάλας

vasilis-sigalas

Μηχανολόγος – Μηχανικός, Πιστοποιημένος Logistics Manager στο ELA, Warehouse & Transport manager KORE SA, Logistics operation consultant, Α. Μέλος του ΔΣ στο ILME, Εισηγητής σεμιναρίων Warehousing και Transportation.

Αργυρώ Μπούρμπουλα

argyro-bourboula

Η Αργυρώ είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ.
Μιλάει σε υψηλό επίπεδο την αγγλική γλώσσα και γνωρίζει σε καλό επίπεδο τη γαλλική.
Έχει συμμετάσχει και βραβευτεί σε προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές και φοιτητές.
Στην projectyou έχει αναλάβει τη θέση του Project Manager.
Κατέχει πιστοποίηση στο πιάνο και την αρμονία.
Διδάσκει εθελοντικά μαθητές της δευτεροβάθμιας.
Στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο.

Εύη Προκόπη

EvipRo

Managing Director της Skema Projects

Η Δρ. Εύη Προκόπη έχει ζήσει σε 6 χώρες και έχει συνεργαστεί με ανθρώπους από 58 χώρες. Έχει πολυετή εμπειρία στο recruitment, την εκπαίδευση, το coaching, την ηγεσία και τη διαχείριση ομάδων σε εταιρείες Fortune 100 και start-ups.
Η Εύη έχει γράψει δύο βιβλία, είναι συχνά προσκεκλημένη σε διεθνή συνέδρια ως ομιλήτρια ενώ είναι η νεότερη Ελληνίδα που μίλησε ποτέ στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Project Management Institute. Είναι η μόνη Ελληνίδα που έχει μπει στη λίστα των World’s Top 100 HR Influencers 2020, έχει τιμηθεί με το βραβείο Best Leadership 2021 και 2022 και με το βραβείο Best Management Consulting 2023 από το περιοδικό CEO Today. Επίσης, θεωρείται μία από τους 41 Future of Work Experts παγκοσμίως.
Ως πιστοποιημένη Coach, Μέντορας στο Women in Tech και Managing Director της Skema Projects, της καλύτερης εταιρείας εκπαιδεύσεων σε Soft Skills, σύμφωνα με το περιοδικό Corporate Vision, θέλει να ενδυναμώνει τους ανθρώπους ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

Κατερίνα Θεοφανίδου

katerina_500x399_grayscale

Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι πτυχιούχος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Ενέργειας και Προστασία Περιβάλλοντος από το ΕΜΠ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Μετά από μια επιτυχημένη 10ετή πορεία σε πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρίες, όπως BP Hellas, Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, ΕΡΤ Α.Ε., Alpha Δορυφορική Τηλεόραση, DEKRA Akademie κ.ά., αλλά και ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, αποφασίζει το 2009 να ιδρύσει την πρώτη της επιχείρηση, την projectyou Συμβουλευτική Οργανωτική ΕΠΕ με αντικείμενο την εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην οποία είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια. www.projectyou.gr

Από το 2011, με μια ομάδα έμπιστων συνεργατών, ιδρύει τρία start-ups: metagora.gr, agorathermansis.gr, 3S4S Εφαρμογές ΕΠΕ.

Η projectyou βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας με το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην κατηγορία Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας για την προσφορά της με τη διενέργεια δωρεάν Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας σε επίδοξους επιχειρηματίες. http://www.aristia-sde.gr/

Η Κατερίνα είναι Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων και Μέντωρ νέων επιχειρηματιών. Έχει συμβουλέψει πάνω από 1.200 επίδοξους και νέους επιχειρηματίες σε σεμινάρια, εργαστήρια και προσωπικές συναντήσεις συμβουλευτικής (mentoring).

Συνολικά έχει οργανώσει πάνω από 16 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας και Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αλλά και 30 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους από το Φεβρουάριο του 2012 έως σήμερα με αιτήσεις συμμετοχής που συνολικά ξεπερνούν τις 2.000! Σε αυτά τα εργαστήρια συμμετείχε ως εισηγήτρια και μέντορας υποστηρίζοντας επιχειρηματικές ομάδες που κέρδισαν βραβείο ή πολύ καλή θέση στη βαθμολογία.

Έχει συνεργαστεί με τα ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πελοποννήσου για την οργάνωση Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας στους φοιτητές των ΤΕΙ, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φοιτητές. Το 2014 συνεργάστηκε εκ νέου με το ΤΕΙ Πελοποννήσου για την καθοδήγηση (mentoring) 60 φοιτητών για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων.

Υπήρξε επίσης μέντορας στο διαγωνισμό StartingUP που διοργάνωσε το ΚΕΠΝΕΤ το Νοέμβριο του 2012, με την ομάδα της να κερδίζει το ένα από τα τρία βραβεία της διοργάνωσης.

Η Κατερίνα είναι πιστοποιημένη Project Management Associate IPMA–D (International Project Management Association) από το 2008 έως σήμερα, με εμπειρία τόσο στη διαχείριση έργων όσο και στην εκπαίδευση project management που οδηγεί και στην πιστοποίηση σύμφωνα με το IPMA. Διδάσκει Project Management και Microsoft Project σε ανοικτά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.

Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης από τον ΕΟΠΠΕΠ και από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK e.V.).

Η Κατερίνα είναι Πρόεδρος του International Project Management Association IPMA Greece - Ελληνικό Δίκτυο Διαχειριστών Έργων, καθώς και Γενική Γραμματέας του ILME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας).

Κώστας Θεοφανίδης

Photo KThsq_g

Σπούδασε Μηχ/γος Ηλ/γος στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης και τελείωσε MSc στη Βιομηχανική Διοίκηση στο Brunel University στο Λονδίνο. Εργάστηκε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις (Operations, Sales, Projects, Logistics, Transportation, Engineering) στις εταιρείες Mobil, BP, Bovis Lend Lease, ΕΛΠΕ). Ηγήθηκε στις Βρυξέλλες (1997-8) σε πανευρωπαϊκό project της ΒΡ για τον ανασχεδιασμό των Logistics και Μεταφορών. Από το 2012 δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Εισηγητής Σεμιναρίων, Σύμβουλος καριέρας και Μέντωρ.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΠΣΣΑΜΕΕ), εκπρόσωπος του ΤΕΕ στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), μέλος του ΔΣ της Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων (ΕΔΔΕ), μέλος του ILME, EEl, EBY.

Είναι εκπαιδευτής Project Management, πιστοποιημένος στο ΙPΜΑ-D. Είναι επίσης εισηγητής σε σεμινάρια Ηγεσίας, Management, Συμπεριφορών, Παρακίνησης, Λήψης αποφάσεων, Διαχείρισης ακινήτων, Καινοτομικής Σκέψης, Επιχειρηματικότητας, κλπ.

Συνιδρυτής της projectyou, metagora.gr, Agorathermansis.gr, 3s4s.gr, innovation-community.gr, ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ΣΥΝΔΡΩ.

Εκπαιδευτής και Μέντωρ για νέους επιχειρηματίες- startups.

Αρθρογραφεί σε περιοδικά Logistics.

Λυκούργος Μανωλιάδης

rpt

Deputy General Manager, DIAKINISIS

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Logistics από του Πανεπιστημίου Πειραιά και απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Για σχεδόν 13 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των φαρμακευτικών και καταναλωτικών Logistics αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης όπως του Υπεύθυνου Κέντρου Διανομής και Διεύθυνση Κέντρου Διανομής και Ανασυσκευασίας. Τον Μάιο του 2017 μετακινήθηκε στην εταιρεία ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνοντας τη θέση Pharmaceutical Business Director ενώ από τον Ιούλιο του 2018 κατέχει τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή. Δηλώνει ευτυχής που ασχολείται με την επιστήμη των Logistics και παραμένει διψασμένος για βελτιώσεις και θαυμαστής των νέων τεχνολογιών.

Γεώργιος Μαλινδρέτος

malindretos-cv

Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο

O Γεώργιος Μαλινδρέτος είναι Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο καθώς επίσης και Aναπληρωτής Καθηγητής, στο Τμήμα Οικονομίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης, με γνωστικό αντικείμενο τα Logistics-Δίκτυα Διανομών (Marketing). Κατέχει πτυχίο από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΕMΠ (Συγκοινωνιολόγος), ΜSc in Logistics and Transportation στο Πανεπιστήμιο του Cranfield, UK και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με αντικείμενο τον Ανασχεδιασμό των Επιχειρηματικών Διαδικασιών σε περιβάλλον Logistics. Έχει περισσότερα από 18 έτη διδακτική εμπειρία σε Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Χώρας (Χαροκόπειο, Ανοικτό Παν/μιο, Γεωπονικό, ΤΕΙ Αθήνας,κτλ), καθώς και στο Odessa National Maritime University στο πλαίσιο ευρωπαικού προγράμματος για τη εισαγωγή των Logistics στο Πανεπιστήμιο της Οδησσού (σημειώσεις του μεταφρασμένες στα ρωσικά διδάσκονται στο Παν/μιο). Έχει συμμετοχή σε διάφορα εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, διεθνή συνέδρια, ενώ κατέχει πολλές δημοσιεύσεις επιστημονικών άρθρων (έχει μάλιστα βραβευτεί σε Παγκόσμιο Συνέδριο στην Σλοβενία (MIC), με τον τίτλο του ‘best paper’ το 2011). Πρόσφατα εκδόθηκε υπό την επιστημονική επιμέλεια του το βιβλίο ‘Markets, Business and Sustainability’ (Bentham Publishers, UK) με συγγραφείς διακεκριμένους επιστήμονες από όλο τον κόσμο, καθώς και ηλεκτρονικό Βιβλίο του σχετικά με την Εφοδιαστική Αλυσίδα και Εξυπηρέτηση Πελατών (https://repository.kallipos.gr/handle/11419/5391). Έχει διδάξει πάνω από 200 ώρες σε προγράμματα κατάρτισης στελεχών επιχειρήσεων σε θέματα σχετικά με τα Δίκτυα Διανομής, Μarketing και Logistics, ενώ στο παρελθόν έχει αποτελέσει σύμβουλος, υπεύθυνος ή μέλος ομάδας έργου, με σκοπό την εφαρμογή των Logistics/Marketing σε ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Βιολέτα Σαλαμπάση

salampasi

Dynamic Logistics Director and Accounting Assistant with 7+ years of experience helping organizations reach their full potential. Bringing forth a motivated attitude and a variety of powerful skills. Adept in various social media platforms and office technology programs. Committed to utilizing my skills to further the mission of a company. Adept in general accounting and finance transactions. Dedicated to identifying customer needs and delivering effective solutions to all problems. Excellent time management skills combined with superior knowledge of the customer service industry. Bilingual, hardworking, and ready to join my next team. Adept at making key decisions and working with other professionals to achieve goals and solve problems.

Ρήγας Κουτρουμάνος

Ρήγας Κουτρουμάνος

Ο Ρήγας Κουτρουμάνος  γεννήθηκε στη Δήμητρα Αρκαδίας το 1953. Σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός και εργάσθηκε στη Μελετητική Εταιρεία ΤΑΛΩΣ ΑΕ και στην Κατασκευαστική  Εταιρεία ΕΛΚΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ.

Από το 1983 μέχρι το 1995 εργάσθηκε στην Εταιρεία MOBIL OIL HELLAS AE σε διάφορες Διευθυντικές θέσεις σχετικές με τα Operations, όπως  Διευθυντής  Εγκατάστασης  Καυσίμων Ασπροπύργου, Διευθυντής Εργοστασίου Λιπαντικών Δραπετσώνας, Διευθυντής Επαρχιακών Εγκαταστάσεων Καυσίμων και Μεταφορών.

Το 1993 εργάσθηκε για έξι μήνες στο Λονδίνο στην οργάνωση της MOBIL EUROPE στα Logistics  και αργότερα για δύο μήνες στη Ρώμη στην οργάνωση της MOBIL OIL TRADING.

To 1995 μετακινήθηκε στην ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΕ  όπου  εργάσθηκε ως το 2015 σε διάφορες Διευθυντικές θέσεις. Από το 2009 κατείχε τη θέση του Central Logistics Manager  της  ΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ και ήταν υπεύθυνος για τις αποθήκες της εταιρείας εντός και εκτός εργοστασίων παραγωγής ζύθου, για το μεταφορικό της έργο στην Ελλάδα, για τις εξαγωγές προϊόντων, τον προγραμματισμό παραγωγής των εργοστασίων και για projects σε συνεργασία με το Supply Chain της Heineken B.V.

Ήταν επίσης υπεύθυνος για την απρόσκοπτη μεταφορά προϊόντων της εταιρείας στα διάφορα venues κατά την περίοδο της τέλεσης των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004. Από το 2015 έως και σήμερα συνεργάζεται με τον Όμιλο FDL και συγκεκριμένα με την εταιρεία του Ομίλου Foodlink  ως Business Development Director και Sales Consultant.

Ηλίας Κακοτρίχης

Κακοτρίχης

Ο Ηλίας Κακοτρίχης έχει 25 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, είναι απόφοιτος του τμήματος Χημικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ, με μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Είναι Διευθυντής Εξαγωγών και Λειτουργικού Προγραμματισμού στην εταιρεία ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ του ομίλου Holcim. Εργάζεται στην ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ από το 2005, ενώ από το 2011 έχει διευθυντικούς ρόλους στους τομείς των εξαγωγών, των logistics και των θαλάσσιων μεταφορών . Έχει διατελέσει Τεχνικός Διευθυντής και μέλος του ΔΣ της θυγατρικής εταιρείας ΑΝΕΗ.

Έχει εργαστεί επίσης στην TOSOH Hellas, ΜΕΒΓΑΛ και άλλες εταιρίες όπου έχει αναλάβει ρόλους ευθύνης σε φάσμα δραστηριοτήτων όπως process optimization, environmental management, sales & technical support, R&D, project management.
Είναι παντρεμένος και έχει 2 παιδιά.

Ιωάννης Μπρας

Ioannis bras photo white square

Ο Ιωάννης Μπρας σπούδασε στο Ηνωμένο Βασίλειο με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στο Project Management και εμπειρία στην  διαχείριση ρίσκου στο κλείσιμο πυρηνικών αντιδραστήρων.

Έχει εργασθεί στην ανάπτυξη ακινήτων, εμπορικών κέντρων και νέων επενδυτικών έργων, καθώς και στην παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών Project Management. Για έξι χρόνια ήταν επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. ως Πρόεδρος και  Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος στην Ένωση Λιμένων Ελλάδος. Έχει σημαντική εμπειρία  στον τομέα της ανάπτυξης προορισμών και καινοτόμων υπηρεσιών κρουαζιέρας με 22 βραβεία στο ενεργητικό του.

Είναι σύμβουλος Υπουργών Τουρισμού για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη των Ευρωπαϊκών και των Ελληνικών πρωτοκόλλων για την επανέναρξη της κρουαζιέρας. Σήμερα βοηθά πάνω από 50 λιμάνια σε όλο τον κόσμο για την διαδικασίες επανεκκίνησης τους (Cruise ReStart) και την ανάπτυξη τους.

Είναι ιδρυτής της Five Senses Consulting και εξειδικεύεται μεταξύ άλλων σε ανάπτυξη προορισμών, σε Digital Destination Marketing Projects αλλά και στην δημιουργία Υδατοδρομίων. Είναι επίσης ιδρυτικό μέλος του οργανισμού Cruise Professional Advisors Alliance (CPAA) και ομιλητής σε παγκόσμια συνέδρια και ημερίδες για τον τουρισμό και την κρουαζιέρα.

Άννα Νάταρ

image001

Anna Natar is an experienced expert in Human Resources, Franchising and an accredited Workplace Mediator. Anna is a respected, reliable and highly communicative executive.

She has a more than 35 years experience with multinational companies as HR / Training and Franchising Director while during the last 3 years she is offering her expertise to Greek and multinational, big and small-medium companies based on her general business exposure.

Although she is a hands-on person, she is involved in strategic and decision-making projects as well.

Αχιλλεάς Κοτρόζος

1608380563299
  • Υπηρέτησε σε διεθνείς ηγετικές θέσεις σε μεγάλα αutomotive brands όπως Volvo, Mobil, BΡ, Castrol, στην Αγγλία και τη Ρωσία.
  • Τα τελευταία 5 χρόνια ζούσε στο Τορίνο, ως Global Brand Manager για την PETRONAS
  • Παράλληλα υποστήριζε σαν μέντορας και επενδυτής νεοφυείς επιχειρήσεις με το πρόγραμμα Torino Techstars Cities of the Future accelerator.
  • Είναι απόφοιτος του ΕΜΠ, ενώ παράλληλα έπαιζε και μπάσκετ στον ΑΟ ΣΠΟΡΤΙΓΚ.

Νίκος Φόρος

nikos_foros_photo

Ο Νίκος ηγείται του τμήματος Employer Branding Solutions του kariera.gr, του μεγαλύτερου κόμβου για επαγγελματίες στην Ελλάδα. Πριν από την ένταξή του στο kariera.gr, έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτής Ανθρώπινου Δυναμικού στο τμήμα Learning & Development της Vodafone Greece και ως Εισηγητής/Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στον μεγαλύτερο πάροχο στην Ελλάδα, την Orientum Career Counsellors. Ο Νίκος είναι απόφοιτος της Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και πιστοποιημένος επαγγελματίας στον τομέα του Employer Branding. Τα τελευταία 3 χρόνια, μαζί με την ομάδα του έχουν αναπτύξει μία σουίτα υπηρεσιών με στόχο να εκπαιδεύσουν, να συμβουλεύσουν και να χτίσουν εξατομικευμένες λύσεις για τους Εργοδότες στην Ελλάδα σχετικά με τις στρατηγικές του Employer Branding τους.

Αντωνία Φατσέα

fatsea foto-min

Η Αντωνία Φατσέα, ως Business Development & Operations Manager της VALUE, έχει επιδείξει αριστεία σε ρόλους που απαιτούν στρατηγική σκέψη, αναλυτική ικανότητα και αποτελεσματική επικοινωνία, καθιερώνοντας τον εαυτό της ως εξέχουσα προσωπικότητα στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η επάρκειά της στην ανάλυση, ενισχυμένη από το πτυχίο της στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά, της επιτρέπει να εντοπίζει και να εφαρμόζει αποτελεσματικές λύσεις, ενώ η συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης επιχειρήσεων οδηγεί στην επιδίωξη νέων εγχειρημάτων και συνεργασιών. Επιπλέον, υπηρετεί ως Διευθύντρια Έργων της ΕΕ στο Κυθηραϊκό Ίδρυμα Πολιτισμού & Ανάπτυξης, επιβλέποντας την εκτέλεση έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ με ακρίβεια και τήρηση των στόχων. Ως Leader στην IPMA Young Crew Greece, συμβάλλει στην ενίσχυση ενός δικτύου ανερχόμενων επαγγελματιών διαχείρισης έργων, διοργανώνοντας εκδηλώσεις και διαγωνισμούς που προάγουν τόσο τη δική της ανάπτυξη όσο και άλλων. Επιπλέον, είναι μέλος του ICC Women Hellas, υποστηρίζοντας πρωτοβουλίες για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, και ταυτόχρονα μέλος της Επιτροπής Ελέγχου της Ένωσης Ελλήνων Επενδυτών, αντανακλώντας τη δέσμευσή της για την προώθηση της ανάπτυξης και της αριστείας του κλάδου.

Νικάνδρου Ειρήνη

Nikandrou foto

Η  Ειρήνη Νικάνδρου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).  Έχει  σημαντική  εμπειρία στην εκπαίδευση στον ακαδημαϊκό χώρο και τις επιχειρήσεις και σε διεθνή ερευνητικά έργα στο χώρο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε διεθνή ακαδημαϊκά συνέδρια και έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Παράλληλα με τις ακαδημαϊκές της δραστηριότητες αναλαμβάνει συμβουλευτικά έργα σε επιχειρήσεις σε θέματα κουλτούρας, και συστημάτων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού όπως σχεδιασμό μονοπατιών μάθησης και καριέρας, ανάπτυξης στελεχών, πλάνων διαδοχής κ.ά.

Διονυσία Χριστοδουλάκη

Capture

Η Διονυσία Χριστοδουλάκη εργάζεται ως Senior Learning & Development Coordinator στο Heracles Group. Έχει δεκαετή εμπειρία στον κλάδο του Human Resources και σε εταιρείες όπως KSM Human Resources Hellas, GR. Sarantis κα. Την χαρακτηρίζουν οι ισχυρές διαπροσωπικές της ικανότητες, αλλά και η ακρίβειά της. Έχει μεταπτυχιακό στη Λογιστική και τα Χρηματοοικονομικά, με ειδίκευση τα Χρηματοοικονομικά.

Αναστασία Χατζηχριστοφή

Photo Chatzichristofi

Operations Executive mailship 3PL (overseeing Onboarding, Customer service,  Claims Management & Finance)

Η Αναστασία Χατζηχριστοφή ξεκίνησε την καριέρα της ως προγραμματίστρια, μετά την αποφοίτησή της από το Kingston University, και πήρε μέρος στην ελληνοποίηση της SAP το 2002, κατά τη διάρκεια της οποίας αποφάσισε να μεταπηδήσω από την πληροφορική στα logistics. Διαθέτει πάνω από 20 χρόνια προϋπηρεσίας στην εφοδιαστική αλυσίδα, εκ των οποίων τα 10 εξ αποστάσεως. Επίσης, έχει ολοκληρώσει το MBA της στη βιωσιμότητα και την πιστοποίηση Senior ELA.

Δημήτρης Παπασωτηρίου

PAPASOT 2024 EASE 02

PAPASOTIRIOU DIMITRIS is: Business Consultant and certified trainer, shareholder in DIGICOM SYSTEMS S.A., For. Managing Director in Delatolas Group of Companies, co-founder of the ‘’beyond the BEST’’ and partner of consulting companies, For. President of Cyprus Logistics Association, For. Deputy President of Greek Health Emergency – Instant Aid Centre, strategic partner of consulting companies (300+ projects). He has been operating worldwide for more than 15 years (EMEA).

Ράνια Χάλαρη

chalari foto

Η Ράνια Χάλαρη εργάζεται τα τελευταία δύο χρόνια ως HR & Payroll Manager στην εταιρεία Raben INTERTRANS SA. Έχει 9ετή εμπειρία στον κλάδο των μεταφορών και Logistics: Τα 7 έτη με ειδίκευση σε Finance και Payroll, και τα τελευταία 2 έτη με ειδίκευση σε Human Resources και Payroll.  Είναι απόφοιτη του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (HRM) του πανεπιστημίου Northampton. Την ενδιαφέρει η βελτίωση της εργασιακής εμπειρίας των εργαζομένων, με στόχο τη δέσμευση, την ευημερία, την προσέλκυση και τη διατήρηση των ταλέντων της εταιρείας.

Γιώργος Βλατάκης

Βλατάκης foto

Ο Γιώργος Βλατάκης είναι (corporate treasury manager) εταιρικός διαχειριστής χρήματος με πλέον 30 χρόνια εμπειρίας στις παγκόσμιες αγορές και στην γηγενή αγορά. Θιασώτης στην έξυπνη, εφικτή εξεύρεση επιχειρηματικών κεφαλαίων. Διαθέτει την δεξιότητα στην μακρόχρονη διαμόρφωση και ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες, συνεργάτες, ανταγωνιστές, αποφασιστικός, διαχειριστής manager του ενός. Coaching & mentoring, out of the box thinker. Ανάληψη λύσης ενός προβλήματος, όταν ο προηγούμενος εξαντλεί τις δυνατότητες του.

Κωνσταντίνος Λύγουρης

Lygouris Photo

Ο Κωνσταντίνος Λύγουρης είναι ένας έμπειρος Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης απόφοιτος του Πολυτεχνείου Κρήτης, με πάνω από 18 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στους τομείς των τροφίμων και ποτών και των καλλυντικών και είναι πιστοποιημένος κατά ESLog από το ELA. Ειδικεύεται στον σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, με ιδιαίτερη έμφαση στην παραγωγή, τον προγραμματισμό και τη διανομή. Πλέον κατέχει τη θέση του Head of Operations στην INNOVECO.

Προηγουμένως, υπηρέτησε ως Supply Chain Manager στην Pharmasept SA, όπου ηγήθηκε της αύξησης της αποδοτικότητας του συστήματος ERP και της εφαρμογής των βέλτιστων πρακτικών logistics. Η καριέρα του περιλαμβάνει επίσης θέσεις κλειδιά σε εταιρείες όπως η Coca Cola 3E, όπου επέβλεπε τον προγραμματισμό παραγωγής, μεταφορών και την διαχείριση αποθεμάτων.

Με ευρεία γνώση σε ERP συστήματα και εμπειρία στην απομακρυσμένη επίβλεψη και διοίκηση ομάδων, ο Κωνσταντίνος φέρνει μια ολιστική προσέγγιση στη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς  των επιχειρησιακών διαδικασιών.

Βασιλεία Χρηστάκη

photo ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ

BA  Psychology- University of East London

BSc Κοινωνική Θεολογία- University of Athens

MA Counselling and Psychotherapy - University of East London

MSc Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας- University of Athens, Medical School

Ψυχοεκπαίδευση – Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής- Αιγινήτειο Νοσοκομείο

 

Ψυχολόγος/Ψυχοθεραπεύτρια

Επιστημονικός συνεργάτης Ιατρικής Σχολής Αθηνών

Επιστημονικός Υπεύθυνος Ecomed για θέματα wellbeing και ψυχικής υγείας

Επιστημονικός συνεργάτης/αρθρογράφος/εισηγητής σεμιναρίων  psychology.gr

Μιχάλης Φωτιάδης

Photo Fotiadis

Major Achievements

2024: Leading the transformation of a medium sized Greek enterprise into a global player

2023: Increase of company’s network by 10% and achievement of 5 years storage & supply agreement with a benefit of approx. 5 mln €

2022: Transformation of the local Croatian organization into a Shell entity

2021: Key contribution in the acquisition and integration within the group of MOH of a Croatian Fuels Company (approx. 20 mln € deal, 5 mln EBT)

2020: Led the new supply chain setup of North Macedonia, Albania and Croatia.

2019: Led the introduction of new Shell V-Power 98 nationwide to 700 stations and 8 terminals

 

Professional background

 03.2024 – now:             General Manager of Transnet S.A. (Global Tank Operator, Freight Forwarding and Logistics Services Provider)

10.2022 – 03.2024:    General Manager of Coral Cyprus Shell Licensee (Fuels & Lubricants Company in Cyprus – Shell Stations network)

01.2021 – 09.2022:    Integration Manager of Coral Croatia Shell Licensee (Fuels & Lubricants Company in Croatia – Shell Stations network)

06.2015 – 12.2020:    Supply, Trading and Business Analysis Specialist of Coral Greee Shell Licensee (Fuels & Lubricants Company in Greece – Shell Stations network)

10.2007 – 05.2015:    Scheduling Team Leader, Chemicals Logistics Manager, Stock Controller of Coral Greece Shell Licensee (Fuels & Lubricants Company in Greece – Shell Stations network)

 

Studies

2016 University of Piraeus, M.Sc. in Energy: Strategy, Law & Economics, 9,8/10 (Excellent, graduated 1st – received scholarship)

2006 Athens University of Economics and Business, Degree in Accounting and Finance 7,70/10 (Very good)

 

Published works

“The Role of Sustainability-Related Strategies on the Biofuel Industry”, Business Strategy and the Environment Journal, 1/2018

“The Greek Biofuel market: Trends, prospects and challenges”, 6/2016

Ράνια Σκούτα

Ourania Skouta photo

Η Ουρανία Σκούτα έκανε τα πρώτα της βήματα στον κλάδο του Forwarding τον Μάρτιο του 2017 στην εταιρεία Overseas Freight Services (νυν Manuport Logistics) όπου εκπαιδεύτηκε στον τομέα του Operation/Documentation. Μη έχοντας προϋπηρεσία στον κλάδο, ήταν μεγάλη πρόκληση στα μόλις 21 της χρόνια. Έχοντας δημιουργήσει μία πολύ σταθερή βάση και αποδεικνύοντας συνεχώς την εξέλιξη των δυνατοτήτων της, δεν άργησε να παρουσιαστεί η ευκαιρία αναβάθμισης . Μετά από πάνω από τεσσερισήμισι χρόνια συνεργασίας, αποχώρησε για να αναλάβει εξ’ ολοκλήρου το τμήμα του Forwarding στην εταιρεία Feroniki A.E. δείχνοντας δυναμική και προοπτικές εξέλιξης τόσο προσωπικές όσο και για την εταιρεία. Συνολικά οκτώμιση χρόνια στον κλάδο και έχοντας περάσει παγκόσμιες κρίσεις, επιμένει στο ότι το πιο σημαντικό στοιχείο στους forwarders πρέπει να είναι η υπομονή, η πρόθεση και το adaptability.

Ιωάννα Τρυπάτση

IMG_2254

Η Ιωάννα είναι μια επαγγελματίας με εκτεταμένη εμπειρία στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου και των Ανθρώπινων Πόρων, κατέχοντας τη θέση της HR Manager στον Όμιλο Public. Στη συγκεκριμένη θέση, επιβλέπει στρατηγικές διαχείρισης ταλέντου για περισσότερους από 1.500 εργαζομένους στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Εστιάζοντας στη διαχείριση απόδοσης, την προσέλκυση ταλέντων και την εκπαίδευση και ανάπτυξη εργαζομένων, η Ιωάννα έχει επιτύχει την ανάπτυξη μεγάλης κλίμακας οργανισμών και την ενίσχυση της δέσμευσης των εργαζομένων.

Η καινοτόμος προσέγγισή της στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού χαρακτηρίζεται από τη δέσμευσή της να ενσωματώνει ψηφιακές λύσεις που βελτιώνουν την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και την ικανοποίηση των εργαζομένων.

Η Ιωάννα είναι κάτοχος MBA από το Πανεπιστήμιο East London, όπου απέκτησε ισχυρές βάσεις στη στρατηγική διοίκηση. Το πάθος της για συνεχή βελτίωση, καθώς και η ικανότητά της να διαχειρίζεται σύνθετες προκλήσεις μεγάλων οργανισμών, έχουν συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της απόδοσης και της ικανοποίησης των εργαζομένων.